Wie heeft dit wel eens gekocht?? Hoe vind jij de bus met slagroom? Bij mij is de druk er zo snel vanaf en hij zit nog steeds vol.:x
haha nog nooit geprobeerd wist niet eens dat het bestond, maar zowiezo alle soja producten zijn smerig naar mijn mening =P heb wel eens soja melk en vlees gehad, nou ik vond het niet bepaald lekker dus bij mij komt geen enkel soja product in huis
ken het wel, maar heb altijd een pakje geslagen soyaroom gekocht, dus helaas. Weet niet of het een eenmalige slechte bus was, of dat het vaker voorkomt.
Tot je een kind hebt met koemelkallergie Sweetlakecity, heb het nog nooit gekocht maar het leek me wel handig. Miskoop dus?
Ik kan wel tegen geitenmelk, maar niet tegen koe. Geit smaakt wat naar poep, vond ik. Nu weet ik niet beter en vind ik het erg lekker!! Ik eet geiten yoghurt en geitenkaas en ik weet niet betr meer. Ik ben blij dat ik dat nog kan eten, natuurlijk!
ik weet niet beter en vind gewone melk smerig. Hahaha. Maar ik heb al meerdere bussen gekocht en elke keer gebeurd dit met die bus. Grrrrrr. \Ik wil namelijk een boze brief schrijven maar misschien ben ik gewoon heel lomp. hihi. *schaam*
je kan beter die kleine bakjes nemen, kan en klaar gewoon scheppen tatata.. die kan je allen niet overal krijgen, dat is wel jammer want van die spuitbus vind ik ook niets
waar kan je die soya slagroombussen kopen?? mijn zoontje heeft dus ook koemelkallergie en is volgende week jarig... help! wie weet welk taart ik gerust kan kopen of moet ik het verplicht maken? ik ben daar niet zo goed in, wie zou mij kunnen helpen eventueel?? Stuur me graag een PMetje dan