Retourneren vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Phloxx, 25 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Hoi,

Ik wil graag online een bh bestellen inclusief een bijpassende slip. Nou probeer ik te ontdekken of de slip retour mag indien de maat (van de bh) niet juist is. Ik vind de algemene voorwaarden alleen niet zo duidelijk. Hoe interpreteren jullie onderstaande tekst? Mag een slip wel of niet retour?

Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, of producten die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

Wij vragen je vriendelijk de verpakking van onderstaande artikelen omwille van de hygiëne ongeopend of verzegeld te laten.

1.plak bh’s
    2.alle artikelen uit de beauty line
    3.panty’s en kousen
    4.Membercards (en/of lingeriekaarten*)

2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    ik zou eerst de BH passen zolang het dus geen plak bh is. laat de slip dan nog even in de verpakking zitten. is de bh goed heb je geen probleem is het niet goed dan kan je beide terugsturen omdat de slip nog in de verpakking zit.

zo lees ik het.

3. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
    Om welke winkel gaat het?

4. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Hunkemoller

5. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
    Dit lijkt me ook

6. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ja het gaat me ook echt alleen om de bh maat. Maar ik vraag me af of de slip wel een verpakking heeft en niet alleen een sticker in het kruis, dan zullen ze misschien wel zeggen dat het sowieso niet terug mag.

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    bij Hunkemuller zit vaak de slip apart verpakt. als het wel alleen zo'n sticker is moet die erin blijven. anders als het niet past kan je altijd even bellen met de klantenservice en je vraag voor leggen.

8. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Bedankt! Ik zie net ook dat ik het in de winkel kan laten bezorgen. Dan pas ik daar gelijk de bh.

Oceanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina