Gelukt! Een van de zeven principes ( Jumbo)

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Hier moet je er even mee naar de servicebalie.

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Meenemen naar de kassa en melden dat het aan datum is. Dan slaan ze het aan onder een code: vers is vers en krijg jij het gratis mee.

3. Metire

Metire Niet meer actief

Ohh stom.. helemaal niet aan gedacht! Ik wou laatst aardbeien kopen en er waren alleen maar 2 bakjes met elk een beschimmelde aarbei erin! Volgende keer toch maar even melden :D al zou ik me wel schamen hoor.. maar dan moeten ze het maar niet beloven!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hier: zeker tien keer fruit of groente waar iets mee was aan medewerker gegeven, twee keer tas gekregen (ben te verlegen om er om te vragen).

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk he ! Ik had de vorige keer een zak appels.Kom ik op mijn werk waren ze bruin van binnen. Dus een foto doorgestuurd via fb ( ja onze Jumbo heeft een eigen facebook ;) ) en kwamen toen een hele gevulde zak naar mijn huis brengen !

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Goeie service!

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nou...ik ben net wezen winkelen bij de jumbo en wilde druiven pakken (ja ook de druiven haha), zat een beschimmelde in, en aan de onderkant ook helemaal bruin.
    Ik geef ze aan de medewerker. Krijg ik ook een tas met groente en fruit!
    Zit een komkommer in, galiameloen, trostomaten, 3 sinaasappels en broccoli!
    Ben helemaal blij!

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik wist dit helemaal niet. Ga ik er toch eens op letten. ;)

9. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Ik kwam net een rotte appel tegen, dus ook een zak vol met appels, peren, bananen, komkommer en courgette gekregen. En 2 pakken vla/ yoghurt die tot morgen houdbaar zijn gratis:D

10. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    De eerste keer trouwens dat ik dit gedaan heb, maar ik voel dat het een hobby gaat worden ;) woon op 5 min lopen van de Jumbo

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ga er morgen heen!(kom er normaal nooit) :p

12. knap

knap Niet meer actief

Ja waarom eigenlijk ook niet toch. Ben toch echt van plan om beter te gaan kijken en dan zo wat te scoren. '

Volgende maand gaan er hier twee Jumbo.s open. Dus maak een rondje ene week de ene andere week de andere tja dan ga ik idd maar op zoek naar gratis groenten en fruit.. Een goede bespaar tip haha..
    Dan moeten ze deze regel maar niet in hun winkel zetten. Straks let echt iedereen op en dan is het ( einde regel) of ze zorgen er wel voor dat het echt goed vers fruit en groente is.

Je gaat er namelijk op letten. Ik wel nu zeker haha.

13. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Regelmatig staan (vooral de duurdere) producten verkeerd geprijsd.
    Ik maak daar altijd melding van bij de servicebalie en krijg dan mooi het product gratis mee. Nu moet ik zeggen dat het me bij dure producten natuurlijk ook meteen opvalt wanneer de prijs op de kassabon afwijkt van de prijs in het schap.
    Eerste keer vond ik het wel een beetje beschamend, maar dat went ;)

14. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Heel erg bedankt Knap!

Ik vind het altijd leuk om zoiets te spotten en ben net 10 minuten geleden naar de Jumbo geweest met m'n ouders, speciaal daarvoor want kom nogal nooit bij de Jumbo :)

Ik zag een rotte appel en mijn moeder een rotte nectarine, nu dus 2 tassen fruit gratis :p :D

15. knap

knap Niet meer actief

:D goed gedaan

16. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik ook en het is ook mijn hobby, hihihi.

Net weer een gratis potje fruit voor zoonlief (over datum, dus een goeie voor niks) en gratis bechamelsaus (verkeerd geprijsd).
    Ook wel een beetje noodzaak, want wij hebben een heeeel klein inkomen, maar het is ook wel gaaf als je je bedenkt wat je allemaal wel niet voor niks meekrijgt :)

17. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Ik heb ook wel eens een zak groenten/fruit gratis gekregen omdat ik een rotte appel vond! :D

Ook heb ik een keer gratis sinasappelsap gehad, omdat er nog een oude datum in t schap stond! :D

Maar soms denk ik dat ze nog wel wat dingen beter kunnen hier, zo heb ik meerdere malen als 4e in de rij gestaan... en niet m'n boodschappen gratis gehad.

En hadden mn man en ik beschimmeld voorverpakt brood gekocht, de volgende dag terug gebracht en toen kreeg ik alleen mn geld terug! Terwijl kom hiermee naar ze toe in de winkel en je hoort het product gratis te krijgen... maar ja... om daar nou over te muggenziften.. ;p

18. knap

knap Niet meer actief

Ze maken zelf hun verkoop regels. Toch ja dan maar muggenziften. Ze maken er zelfs reclame voor.

Maar denk hoe meer mensen dingen gaan melden hoe strenger de regels gaan worden. En ik snap hun beleid ook ergens niet. Ze beweren echt vers fruit echt verse groente en toch vinden er veel mensen toch rotte dingen. Het lijkt mij dat het ze dan uit eindelijk toch geld gaat kosten ( deze klantvriendelijkheid)

Of ze verwerken het ( gratis product toch door in de rest van de verkopen) de appelen bewust een paar centen duurder ect ect. Er moet een methode zijn om het rendabel te maken en te houden.

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.032
    113
    Nederland
    Ik waag vandaag ook een poging:D ben zelf o.a. vers verantwoordelijke bij een andere supermarkt dus ik ben héél erg kieskeurig altijd:D en ik vind ook altijd wel rotte dingen bij jumbo.. Hoop vandaag ook:D

20. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Heb je gelijk in hoor knap... maar ik voel me dan toch zo opgelaten, dat ik het er maar bij laat... ;)

Deel Deze Pagina