Gelukt! Een van de zeven principes ( Jumbo)

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ben benieuwd!
    Jij weet natuurlijk vanuit jou werk welke producten snel rotten, dus jij heb een voordeeltje, ;)

Ik vind dit echt een geinig topic.
    Ik ga t van de week ook eens proberen!
    Moet ook echt bij de Jumbo zijn toevallig, terwijl ik er anders nooit kom.

2. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij doen altijd boodschappen bij de jumbo en het fruit is vaak echt beroerd..je zou zeggen dat ze daar beter op letten als t een van hun 7 principes is.
    T is dat ik me zou schamen, anders zou ik elke week een zak fruit mee kunnen nemen :p

3. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Vanmorgen bij de jumbo, zoek lekker fruit uit, zit er bij de aardbeien 2 rotte in een bakje, dacht meteen aan deze topic, en dus rondkijken, ik zag wel medewerker lopen, maar die was van de vleeswaren, verder niemand te zien.. dus ik daar maar heengelopen en afgegeven met : kun je deze achter zetten, zitten rotte tussen, ziet er niet lekker uit. oh nee, groot gelijk! en zet hem weg. that's it. paar gangen later zag ik wel de man van de groente/fruit afdeling, maarja, dan ga je er natuurlijk niet meer over beginnen.. Jammer!

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Wel wat gevonden en ingeleverd, maar kreeg niks gratis mee grrrrrr

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

En vandaag weer een tas fruit bij een andere jumbo waar ik toevallig in de buurt was :p 3 rotte peren. Op hun website staat ook mooi dat het geld per klant en per dag :D

Waarop geld het " vandaag en morgen nog houdbaar, dan het product gratis" op? Kan ik niet op de website terugvinden.

Niet op vlees van de slagerij neem ik aan? Daar lagen vandaag en zo vaak producten die alleen vandaag en morgen nog houdbaar waren zoals biefstuk enzo.

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Volgens mij juist wel!

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Zoals ik het lees als de houdbaarheidsdatum van vandaag erop staat. Dus niet t/m morgen.

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Er staat dit op hun website:

Maar ze zeggen in de winkel dat dit niet op de slagerij geld, dan kunnen ze wel hele karren weggeven volgens hen. Want er lagen zeker 20 biefstukken en ander vlees wat alleen vandaag EN morgen nog houdbaar was.

Allemaal van 14-09 ( vandaag) en 15-09 ( morgen).

Oh, lees nu de spelregels:

9. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Heb jij geluk gehad! want op hun website staat;

10. Amare

Amare Niet meer actief

De versgarantie werkt als volgt:
    Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.

Uitzonderingen:

Voor vers vlees, verse vis, gekoelde sandwiches en vers banket geldt uitsluitend: houdbaarheidsdatum van vandaag? Product gratis.
    Vers brood wordt niet meegegeven.

11. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    als je deze link even leest, dat zie je dat het vlees uitgezonderd is en dat daar de datum van vandaag geld voor de 7 zekerheden. Staat gewoon in de spelregels van de versgarantie en is te vinden op de site.

Versgarantie - Jumbo Supermarkten

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Heb net een varkenshaasje gescoord. Leuk :)

13. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Leuk winkelen zo:). Ik let ook altijd op de prijs. Regelmatig klopt het niet en dan krijg je het ook gratis mee. Bijna elke week is het wel raak.

Vorige week nog een gratis bakje aardbeien en daarvoor zelfs een pak Friso gratis. Volgende dag weer naar de Jumbo, en de prijs was nog niet aangepast...dus weer een gratis pak Friso:).

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wilde net verse soepgroente hebben,die vakkenvuller ging voor me nieuwe halen want hele schap was leeg.. Komt hij terug met de boodschap dat alles op was maar dat ik gratis diepvries soepgroente naar keuze mee mocht nemen.. Netjes toch!

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik wilde ooit mijn lihl bon inwisselen op een zak vaatwastabs 21 stuks. Echter stond het hele vak gevuld met zakken van 70 stuks. Die van 21 niet te vinden. Dus manlief gaat vragen. Zegt medewerker: die horen hier niet te staan en die van 21 zijn op. U mag de zak van 70 gratis meenemen! Wow zak kostte bijna 20 euro! Zak groente hadden wij ook omdat paprika bruine plekken had.

16. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wij hebben vandaag ook een zak groente en fruit gratis gekregen. Ook kreeg ik gratis een bloemkool, omdat deze bij de AH goedkoper was! ;)

17. rums

rums Niet meer actief

Ik ga ook eens wat beter opletten. Maar ga er niet naar zoeken dat is me eer te na

18. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gisteren ook nog en vorige week.

Hadden beccimella (saus voor op de lasagne) vorige week in het wagentje staan. De kassa herkende de code niet, netjes gratis meegekregen. Deze week weer boodschappen en het was nog steeds niet geprijsd. Weer meegenomen en bij de kassa wisten ze nu wel een prijs maar die was hoger dan de ah dus weer gratis meegekregen! Super netjes, en tja leuk spelletje ook zo..

19. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hier ook weer een zak gratis groenten!

20. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Het was niet over datum, maar de dag van vandaag. En dan mag je er zo veel als er zijn gratis meenemen.

Deel Deze Pagina