Gelukt! Een van de zeven principes ( Jumbo)

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het zijn de regels van de Jumbo, dus ik heb geen spijt met de supermarkt. Wel heb ik spijt met de overige winkelbezoekers.... Zo hebben hun nergens kans op gratis spullen - omdat er mensen echt doelbewust gaan zitten graaien.

Maar goed; het zal mij een zorg zijn verder, want ik heb toch geen Jumbo en ga verder altijd naar de Lidl :D

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Wow.. ik lees wel veel coole dingen hier..
    we eten zelf geen vlees dus dat zou niet mijn ding zijn..

Dit doet mij wel een beetje denken aan extreme couponning maar dan op een andere manier... goed van jullie hoor!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    o ja hoor!
    Ik doelde meer op het afspr en massaal zoeken met vriendinnen..
    Enne als t straks niet meer is weet ik hoe t komt ;)

4. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Vandaag toch de stoute schoenen aangetrokken en naar jumbo geweest...

Resultaat.
    Gratis 600 gram pangasiusfilet twv 6 euro
    Gratis 2 banaangebakjes twv 2,99

Toch leuk 😃

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh wat goed! Ik ga juist niet meer naar de Jumbo, omdat het me te vaak is voorgekomen, dat groente of fruit binnen een dag al niet meer goed was. En brood ook een keer.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb een rotte appel afgegeven: niks hoor niet eens een bedankje!
    Later nog drie (niet specifiek gaan zoeken want ik had die appels nodig) aan een ander gegeven en gezegd dat ze echt op moeten letten omdat ik er al vier tussenuit had gevist en weer niks!
    Tja ga er ook niet om vragen..

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Tja moet de winkel zelf beter opletten met bestellen, heb jaren in een supermarkt besteld en als je zulke hoeveelheden over of op de datum hebt dan doet degene die het besteld iets niet goed, want dat mag normaal niet voorkomen en komt het wel voor hoort het netjes op tijd afgeprijsd, dus eigen fout van de winkelier. Hoop dat ze er van leren en wat zorgvuldiger gaan bestellen ;).

Hier helaas geen jumbo en zo wel ben ik wel zo'n schijterd die het niet zou durven :)

8. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Cool,

Belgische supermarkten doen daar niet aan mee (snikt in zichzelf).

En dat een medeschrijfster hier de boel geplunderd heeft, tja, jumbo moet maar zoveel niet in de rekken laten liggen.
    You go girl lekkere mosselen en spek voor de hele winter

9. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeggen jullie het bij de kassa of vraag je gelijk bij de betreffende afdeling of er een sticker op kan of zo?

10. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Gisteren bij de Jumbo beschimmelde aardbeien. Ik netjes aangegeven, niks niet eens een bedankje nou goed prima. Maar mij man was mee en die had gehoord van dit topic haha (nu al spijt van haha) hij ging er dus om vragen schaaaaaam. Maar hij kreeg wel een mooie zak met uien, tomaten, bananen, druiven en witlof ;)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee, jammer he! Ze zouden het beter wel doen ipv altijd stempels verzamelen voor kommen en handdoeken. Ben blij dat ik zo kort bij de grens woon ;) en regelmatig boodschappen bij Jumbo doe.

Maar in die waar ik ga heb ik toch nog nooit iets gratis gehad... Een keer gemeld dat de rookworsten ver over datum waren, ze gingen het nakijken. Week erna lagen ze er nog. Opnieuw gemeld. En toen ze de derde week op rij er nog lagen heb ik gemaild met de winkelmanager. Toen was het onmiddellijk opgelost. Maar iets gratis heb ik nog nooit gehad daar. Wel een aantal producten over datum, maar pas gezien toen ik thuis was. Nu weet ik gelijk ook dat ik daar weer kan op letten.

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik ben best wel verbaasd dat er mensen zijn die doelbewust zo bij de Jumbo gaan winkelen eigenlijk.

Ok, als je iets tegen komt tijdens het winkelen, dit afgeeft en ze dan uit zichzelf een tas producten aanbieden kan ik begrijpen, maar erom gaan vragen? nee.

Zou het zelf nooit doen, ik zou me een schraper voelen en daar komt bij dat ik zelf ook in een supermarkt werk, waar we ons soms kunnen ergeren aan mensen die speciaal komen 'zoeken' naar rotte of overdatum artikelen.

Maar goed, geniet lekker van jullie gratis spulletjes, het scheelt een hoop centen. :)

13. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ik snap je reactie maar aan de andere kant is het toch echt het beleid van jumbo.. om eerlijk te zijn vanuit hun ook heel commercieel slim.. want je hebt geen personeel nodig om data/groente/fruit/vis te checken want dat doet het winkelend publiek voor je.. Het feit dat ze het dan gratis geven is ook een grote grap want zij draaien meer dan voldoende marge op het product en anders hadden ze het voor 35% (zoals bij ah) verkocht of weggegooid..

Anderzijds heb je "die slag mensen" wel in je winkel en zullen ze ook echt wel andere dingen kopen.. dus uiteindelijk verdien je alsnog als jumbo zijnde.. Zeker als er extreme gevallen zijn dan komen mensen vaker om dingen te scoren maar ze zullen ongetwijfeld ook echt wel dingen kopen..

Ik voel me er niet schuldig om hoor (die 9 euro die ik bespaart heb)
    Sinds ik mijn baan kwijt ben en geen recht heb op uitkering (ZZP'er) kan ik een hoop besparen.. Normaal zou ik noooooooit voor 6 euro aan vis kopen puur omdat ik het geld niet heb daarvoor.. maar aan de andere kant had ik wel een volle wagen met andere boodschappen dus hebben ze echt wel aan mij verdiend.. wij komen, hoe dan ook, altijd al bij jumbo omdat ze hier in de buurt een ruim assortiment hebben en ik er altijd veel dingen kan halen...

14. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik zal ook eens gaan zoeken haha

15. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hier denk ik precies hetzelfde..
    Ik werk dan ook bij Jumbo..:D
    Sommige mensen zijn er gewoon op uit en daar kan ik niet tegen.

We hebben zelfs mensen gehad die producten gingen verstoppen zodat het over datum zou raken. Heel leuk hoor de regels van jumbo maar soms wou ik dat ze er niet waren.

16. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Idd, nijntje.
    Denk soms "pff, weer stempeltjes voor handdoeken of stickers voor de plakboek (D.elhaize)" geef liever cash korting (zoals mijn favoriet C.olruyt, geen prullen maar altijd de laagste prijs en daarom de grootste supermarkt van Belgie).

En voor sommige mensen "mot" het zo.
    Schoonvader heeft veel geld verloren met heel foute sms-diensten en nu gaat hij elke dag naar de winkel om warm eten met een kortingsticker te kopen. Er is gewoon geen geld voor
    normaal geprijsd eten.

17. knap

knap Niet meer actief

Dit topic gaat niet er over dat mensen het expres op zoeken of zo.

Van de week heb ik dit topic geopend alleen maar omdat ik toevallig in de Jumbo kwam kom er namelijk nooit. ( binnenkort wel meer alle Jumbo.s hier in de stad zijn binnen de maand c1000 af.) en dan ja ga ik er vaker komen. Maar speciaal zoeken heb ik niet gedaan.

Alleen heb ik idd gekeken of het idd klopte wat hun beweerde als je rot fruit of groente tegen kwam dat je idd een gratis zak groenten en fruit kreeg. Normaal betaal ik altijd alles en dit is voor het eerst dat ik eens mazzel had en heb er van genoten.

En hun bewering klopte dan moeten ze die regels maar niet zo maken. Dus in het vervolg zal ik het zeker melden mocht ik toevallig weer wat tegen komen. Alles is mee genomen in deze tijd. En ja het was gewoon leuk winkelen een keertje.

En ze hebben er een kleine fan bij. Mijn dochter! Ze kreeg ook een banaan tijdens het winkelen. Dat zal ze niet vergeten hihi mama ik kreeg banaan ja heerlijk toch meis.

18. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik zou liever zien dat ze producten die bijna aan de datum zijn aan de voedselbank geven of zoiets. Weggooien zou idd zonde zijn, dan maar gratis weggeven. Al zou ik het ook verdelen onder al het winkelend publiek.

19. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ja, dat zou idd ook eerlijker zijn.. maar ga maar eens proberen om iets gratis aan de voedselbank te geven... helaas moeten zij tegenwoordig aan zoveel eisen voldoen dat je daar geen producten meer mag geven die op korte termijn verlopen.. de voedselbank weigert die producten dus gewoon :x

20. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    mijn vriendin en ik hebben zo een keer een stuk of 10 taarten mee gekregen hahahahahaha ohh wat eten met zn 2e. ook een arme man op de hoek blij gemaakt met een sinterklaas taart

Deel Deze Pagina