Gelukt! Een van de zeven principes ( Jumbo)

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Vandaag boodschappen gaan doen, en ben toch wel wat dingen tegen gekomen en dus ook gratis gekregen.

-een tas met groente/fruit gekregen (ivm rotte druiven) met uien, appels, champignons, snoeptomaatjes en wortels.
    -een Mona toetje (had de datum van vandaag)
    -een bakje filet american (was al een dag over de datum)
    -een pak afbakbroodjes (waren geschimmeld)

En nee, ik heb niet gezocht, maar was wel alerter na dit topic.

2. MrsMe

MrsMe Lid

10 jul 2013
    97
    0
    0
    België
    Wat ik zo gek vind aan die Jumbo, is dat in mijn vaste supermarkt, ik echt maar een enkele keer vervallen producten tegenkom...
    Of rot fruit, of beschimmeld, ...
    Of gaat het hier ook al om een plekje/deukje in een stuk fruit?

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Goh misschien volgende keer dan toch maar iets zeggen ;) maar ja dan vind ik me net zo n schooier :p

4. Keukenrol

Keukenrol Lid

29 jul 2011
    22
    0
    0
    Nou hier dus ook vanochtend naar de Jumbo geweest. Ik had pangafilet en zalm gevonden met de datum van morgen. Maar ze beweerde dat het niet voor vlees en vis was, geloofde er niets van en heb het aan een andere medewerker gevraagd maar van hem kreeg ik ook het zelfde antwoord.
    Gaat om de Jumbo in den haag aan de Leyweg.

5. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    klopt... vlees en vis moet het de datum van dezelfde dag zijn...

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dus nog een keertje terug hahaha

7. mamavang

mamavang Niet meer actief

Weer bij jumbo geweest vandaag en wat data van vandaag en over de datum producten gescoord :D
    Ze waren zo niet blij met me ;)
    mja, ik heb de regels niet verzonnen.. :(

Bijgevoegde bestanden:

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heeeeerlijk Linneke!

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik kwam laatst een verrot boontje tegen maar durfde het echt niet af te geven :) . er staat hier ook een prullenbak en als ik het dan ga afgeven weten ze natuurlijk waar ik op doel;).

10. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik vind het juist heel raar dat mensen niet 'durven' opkomen voor hun rechten, als er ergens iets gratis word weggeven durf je toch ook t zeggen dat je daarvoor komt? Ik vind het niet meer dan normaal dat je dan zegt, he ik heb een rotte appel gevonden, mag ik nu een gratis tas fruit?? Als je alleen zegt: ik heb een rotte appel gevonden *wacht* *wacht* dan kan het voorkomen dat een puisterige 16 jarige medewerker zegt: oke! En wegloopt..

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik zou er bijna voor naar de Jumbo gaan alleen zit er hier niet echt 1 om de hoek dus jammer als er dan alleen maar vers fruit is :D

12. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Heb al een aantal weken geen fruit meer hoeven te kopen. Vandaag was de wunst een doosje aardbeien, paprika, komkommer en mandarijnen. Heb nog nooit zoveel verschillende soorten fruit in huis gehad haha.

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik heb net 2 halve appelkruimelvlaai die vandaag op moest gekregen.
    Met moeite....
    ' o dus die is van vandaag? o en die wilt u mee?' ik gevraagd of ik dat gewoon naar kassa mee moest nemen. ja.
    Bij kassa: O en dat is tegen u gezegd dat u deze mee mag? En die andere is wel goed? Nee ook van vandaag. Nou zucht,puff.

Ik ben er eerlijk gezegd klaar mee en denk hierover een klacht in te dienen. Ga geen service aanbieden en vervolgens de klant het gevoel geven dat het een misdadiger is.
    Bah.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik durf het niet eens hahaha

15. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Belachelijk! Klacht indienen (anders bij het HK)

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vandaag bij de jumbo een preek gehad, dat het niet de bedoeling is écht naar producten te zoeken.....
    We hadden rotte sinasappelen gevonden en toen hij ons wou afschepen met 2 bananen vroegen wij om de groente/fruit tas..

Wel gekregen, maar kregen dus wel een nare opmerking. Jammer.

17. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Als de jumbo niet wil dat mensen "zoeken" naar rotte producten of producten met de datum van vandaag moeten ze hun zooitje maar beter controleren ;) als er niks rot is/niks aan of over de datum is valt er ook niks te zoeken ;) kwestie van beter spiegelen en opletten als personeel zijnde, moeten ze het niet op de klant afschuiven.

Als het personeel goed hun werk doet ligt er niks wat rot of aan de datum is, en hun maken die regels zelf, dus eigen schuld dikke bult ;)

18. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Bij ons in de woonplaats zit geen Jumbo dus ik kom er praktisch nooit. Bij mijn ouders wel en mijn moeder wist hier ook niet van dus die heb ik vorige week even ingeseind ;)

Belt ze me twee dagen later op... fluisterend.
    "Ja, met mij, ik sta nu in de Jumbo..."
    "Mam? Wat zeg je? Ik versta je niet?"
    "Ja tsk, ik kan niet zo hard praten, luister! Ik sta nu in de Jumbo en heb een rotte appel gevonden. Wat moet ik doen?"

Whahaha, ik heb me rot gelachen! Ik heb haar moed ingepraat en gezegd dat ze naar een medewerker of anders de servicebalie moest gaan. Een half uur later kreeg ik een foto toegestuurd van een tas vol fruit :D

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hahaha ik zou ook in mijn broek piesen van het lachen.

20. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

net naar de jumbo geweest moest pangafilets hebben voor avond eten. stond er op de verpakking gewoon tenminste houdbaar tot 04-2013;). heb het dus afgegeven (waren allemaal die datum) en mocht toen er gratis 1 hebben. maar voelde me er totaal niet goed bij ook bij de balie afkeurende blikken;). vind het wel heel slecht dat er iets zo ver over de datum tientalle verpakkingen in de vriezer ligt. snap wel dat mensen met weinig geld graag naar de jumbo gaan maar is echt niet mijn ding.

wel grappig: bij het fruit zie je echt veel mensen zoeken tussen het fruit. tja daar let je dan meer op he:).

Deel Deze Pagina