Ik ben echt super tevreden hoor over onze Jumbo hier, altijd vriendelijk en alles vers. Ik ben echt nog nooit wat tegen gekomen! Geen rot fruit of iets. Ik kom er alle dag!
Helaas weten ze t hier nog niet. Letterlijk stapel over de data en tot morgen spullen gevonden. Ik geef aan vind een berg met over de data spullen. Ooo uh bedankt dan zal ik het maar opruimen. Vakkenvuller a la 16 jaar welke zeven zekerheden van jumbo??? Nee na de laatste x vragen om hun zak fruit en alleen maar mijn doosje aardbei te hebben gekregen durf ik t niet meer. Ze zetten je hier voor aap!
Mijn vriend roept vanaf de bank dat ie de volgende keer gewoon zelf een rotte appel meeneemt in zn jaszak en die tussen de appels legt. lol
Die zekerheden van de Jumbo merk ik nog maar weinig van. Laatst had ik op 1 dag in 2 jumbo's toevallig iets over de datum gekocht. De jumbo bij ons in het dorp liet het me omruilen. De andere jumbo zat te ver van ons dorp af, dus heb ik het spul maar weggegooit. Toch een mail gestuurd naar de klantenservice.... Werd ik 2 dagen later gebeld dat er een bos bloemen voor me klaar stond. Ik helemaal blij, dus weer naar het dorp verderop gereden. Nou, daar wisten ze van niets?? Nu adverteren ze ook met "als u wat mist halen we het voor u in huis". Ook niets van waar. Vorige maand gemailt dat ik graag een soort saus zou willen kopen. Mooie mail terug, dat er binnen enkele dagen een pakje (ja 1, dus passen hun assortiment echt niet aan) bij de jumbo zou liggen. Je raad het al, nog steeds geen seintje dat het in de winkel ligt..... Ik rij tegenwoordig even door naar de c1000.
hahaha zo wacht ik all maaaaanden op een telefoontje dat ze alpro slagroom hebben. Oke ze hebben het al maar had me voorraad al gemaakt bij de albertheijn XL. En hoogvliet heeft het nog goedkoper ook zag ik. Ga echt niet meer leuren om het gratis produkt. Zucht. Maar die bos bloemen!! Zou er wederom een nieuwe boze e mail naar zenden. de c1000 stuurt je bij klacht over het huismerk teminste een bon toe om te gebruiken in de winkel.
Da's toch niet de Jumbo in Oosterheem hè? Ze liepen laatst op het plein kaartjes uit te delen over de zeven zekerheden. Maar dan hoef ik het daar iig niet te proberen.
Daar kun je rustig om de zak groenten en fruit vragen. Al een paar keer gedaan. Nog nooit raar aangekeken. Alleen een keer (na erom vragen) een 'o,ja'. Moeten ze die grote borden maar niet boven de groenten en fruit hangen! Ik wijs gewoon elke keer naar dat bord en vraag heel onschuldig 'is het nou zo dat ik nu gratis groenten en fruit van jullie krijg??'
Vandaag zal ik een paar donkere druiven. Maar dit keer durfde ik niet weer er echt iets van te zeggen. Wat gesproken met de ( groenteboer) Van ja durf het niet te zeggen maar. Hij zegt ze zijn wat bruin. Dit keer zij ik er bij schaam me rot en dan moeten ze het maar niet zo in de winkel neer zetten. Dit keer ben ik er dus niet verderop door gegaan. Omdat ik mij schaamde. Van ja ik ging dus ook bewuster opzoek. Over een maand heb ik haast geen keuze meer alle drie de andere c1000 gaan te gelijk eigenlijk weg. Doen ze denk bewust alle c1000 te gelijk in de stad om te bouwen. Ga de c1000 ergens toch missen hoor en zeker de euro weken haha.
Hier is c1000 ook jumbo geworden. Ik mis die euroweken ook wel! En ze hadden vaak oik andere mooie aanbiedingen.
hier vandaag bij jumbo geweest in oosterheem en kreeg gratis pangafilet mee zonder dat ik er iets van had gezegd en mijn dochter kreeg een banaan van de groenteboer. bij de kassa zijn ze veeeeeel minder vriendelijk.
Moest vandaag nog even naar de jumbo, dichts bij zijnde winkel voor mij. En door dit topic dacht ik; eens kijken of ze hier ondertussen ook zo klantvriendelijk zijn en de regels kennen... (ik heb een tijd terug 2 pakken melk gekocht en zag thuis dat het over de datum was..omdat het al de zoveelste keer was dat ik er iets over de datum heb gekocht ben ik er meteen mee terug gegaan maar ik werd bepaald niet vriendelijk geholpen.. er werd zelfs gebeld met de manager dat er een klant stond met een vermeende datum die niet klopte (alsof ik dus thuis snel de melk had omgewisseld!) grrr Toen wist ik nog niet van deze regels en kreeg met een hoop gedoe de 2 pakken geruild.. Ook gezegd dat ik haar bepaald niet klantvriendelijk vond en dat ik niet lieg grr toen gaf ze me een hand en bood haar excuses aan. vandaag toen ik vlees moest kopen zag ik entrecot van 6.20 euro liggen met de datum van vandaag.. aan de kassa gevraagd of ik het nu voor niks mee kreeg? cassiere wist van niks.. ging een andere cassiere bellen.. en die haalde de eigenaar erbij whaaa Ik kreeg meteen een vers stuk vlees mee met een datum tot 6 oct. (ook 6.20 euro) netjes dus Maar ik denk niet dat ik het nog eens doe ze kennen de regels hier niet eens en er hangen of staan ook nergens borden over de 7 regels. Er lagen nog een aantal verpakkingen vlees met de datum van vandaag en gister had ik die dan ook gratis mee kunnen krijgen met een nieuwere datum?
Met de datum van vandaag krijg je gratis mee. Bij artikelen over datum krijg je van een soort artikel een exemplaar met een goede datum mee. Ik had laatst heel veel gehakt met de datum van vandaag, krijg je dus allemaal mee. Maar zijn ze over datum, dan krijg je maar 1 pakje met goede datum gratis zeg maar.
Ik ben even helemaal klaar met de Jumbo. Maandag hebben ze de overbuurvrouw en 2 van haar collega's laten weten dat ze eruit vliegen. En gister hebben ze oa mijn nichtje van 15 aangenomen en de dochter van vrienden va 15, voor de functies van die anderen. Daar kan ik niet tegen. De overbuurvrouw zit ondertussen samen thuis met haar kerel, die er ook uit gedonderd is. Mensen ontslaan die een gezin te onderhouden hebben, een hypotheek te betalen, die al jaren ervaring hebben en hun werk dus gewoon heel goed doen. En dan vervangen voor van die jonkies die nog niet de helft kosten maar die ook geen flauw idee hebben wat ze moeten doen.... Bah, daar kan ik niet tegen.