Gelukt! Een van de zeven principes ( Jumbo)

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Mams waar niet??? Klote is het maar het is wel de huidige tendens helaas.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ben toch blij dat ik niet de enige ben die de Jumbo niet zo geweldig vinden. Ze zullen de award van beste winkelketen wel niet gaan winnen haha.

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

:D:D:D lol. hier in oosterheem kun je denk wel veel dingen vinden over datum.

4. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Kom het hier ook regelmatig tegen. Een paar weken geleden had ik opvolgmelk nummer 3 nodig. Toevallig keek ik even naar de datum, stond daar november 2012:$. Heb het toen afgegeven, maar kreeg verder niets gratis mee. Toen wist ik helaas nog niet van de 7 principes. Dankzij dit topic wel, en heb nu ook al een aantal keren wat gratis meegekregen omdat het toch regelmatig voorkomt.

Vroeger liet ik die producten staan, maar ze gooien het anders toch weg. Dan kun je het toch net zo goed meenemen en opeten;).

Alleen idd jammer dat sommige medewerkers aan de kassa dan niet zo vriendelijk kijken. Ze geven je een vervelend gevoel, waardoor ik nu soms echt twijfel of ik het product zal meenemen of niet. Volgens mij zijn er hier ook weinig mensen die van deze principes afweten (ze adverteren hier wel mee) en ben ik één van de weinigen die hier de producten afgeeft. Daardoor val ik natuurlijk ineens wat meer op;).

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou hier in Minderzicht zijn ze ook niet vriendelijk bij de kassa. Maar dat vond ik al niet toen het nog C1000 was...
    Bij de Hoogvliet in Oosterheem vind ik ze bij de kassa ook niet vriendelijk. In driemanspolder zijn ze veel aardiger.

Ik ben helemaal geen fan van Jumbo, dure bende en onoverzichtelijke winkel vind ik het.
    Vreselijk, ik ga er echt nooit boodschappen doen. Hier altijd naar Hoogvliet, Aldi en straks naar de Lidl als we verhuist zijn.

6. mamazeyad

ja bij de hoogvliet zijn ze ook niet allemaal vriendelijk. soms zit er wel iemand tussen die vriendelijk is. maar dat meisje bij de jumbo keek me echt aan alsof ik een misdaad had gepleegd;). ik ga iedere week naar de lidl in segweart en daar zijn ze wel vriendelijk/ normaal.

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wat een vreselijke Jumbo's hebben jullie allemaal zeg ;) Hier echt een topwinkel gelukkig! Heb nog nooit wat gevonden waaran de datum niet goed was. En verder ook goeie service en super aardig en vriendelijk personeel. Tuurlijk loopt er weleens een een mindere tussen, maar over het algemeen vriendelijke mensen! Ben hier iig erg blij met de Jumbo en vind hier de Lidl nou echt helemaal niks. Menn... Altijd mega lange rijen en maar twee kassa's open!

8. Onze jumbo's zijn ook top!

Van mij mag de c1000 hier op de hoek snel een jumbo worden. My god... Ik kom daar meerdere keren per dag, omdat ik niet te zwaar kan tillen in 1 keer... ene keer koop ik voor 8 euro, de andere keer voor 6. Dus ik zei: ben hier net nog geweest, krijg ik dan nog zo'n zegeltje?? Nee mevrouw, dan moet u echt in 1 keer 10 euro besteden....

Kassa-miep doet net alsof ze het uit haar eigen zak moet betalen.... gierige muts :p

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik zou willen dat de c1000 hier de Jumbo wordt.

Euroweken, me reet, krijg ik de folder binnen, ga ik de maandag dat de actie ingaat rond 1500 uur C1000 in, alles op?!

12 kassa's, altijd maar 4 open, rijen van hier tot tokio, onbeschofte medewerkers. Laatst vroeg ik om een tasje, zo kleine plastic doorzichtige, wijst ze naar die rode en zegt ze; achter je

eh nee, ik wil die? Chagerijnige mensen daar, altijd de gangpaden vol met dozen, karren met bijvulspul, je kan nergens langs lopen en om 19 uur in de avond is al het brood gewoon op, echt ALLES.

Echt absurt, en dan is het nog wel de grootste c1000 van NL.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja die in Segwaert is fijn he! Wij wonen er straks gewoon op loopafstand vandaan heeerlijk!!!
    Het enige wat ik jammer vind is dat het winkelcentrum daar zo verouderd is. Die van Meerzicht ga ik wel missen, dat vind ik wel echt het leukste winkelcentrum.

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Waar woonde jij ook alweer? Almere toch....:D:D:D:D:D:D:p:p:p:p:p

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij waren heel erg fan van de jumbo, tot zij AH werden en de C1000 in het dorp werd omgetoverd tot Jumbo. Ze hadden beter de Jumbo zo kunnen laten en van de C1000 een AH kunnen maken.

Eerst werd echt goed gelet op de houdbaarheidsdatum en personeel was heel vriendelijk. Nu het dus verplaatst is naar de andere winkel is het een drama. Maar ja, AH vind ik ook niks en te duur, dus toch maar naar de Jumbo dan.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Asomere ja

Ik ga nu uit principe naar de AH, is 7 min met de auto maar altijd rustig en aardige mensen.

Ik woon echt op 50 meter vd c1000 en kan vanaf mijn parkeergarage de c1000 in maar NO WAY

14. Sweetlakecity

wahahahahaaaa en jij denkt dat al die mensen weggaan als het jumbo wordt>>>>???
    Ik denk dat je straks achter je oren krabbelt. Die vaste c1000 mensen met die vaste rot kop vind je straks bij je Jumbo. Sterkte :( wij hebben ze hier ook. Helaas!

15. Sweetlakecity

kom eens een bakkie doen op me werk buffy summers ;) Werk naast de fysio en de turk in. Wijkcentra. Oude mensen zijn dol op kinderen dus kom rond de klok van 12 dan zitten er een paar te eten. Ma, di do ben ik er. LOL.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Persoonlijk zou ik het ook niet doen maaaaar ik ken een medemoeder die het met heel weinig per maand moet doen (met haar 3 kinderen). Ze heeft dus simpel weg geen geld om b.v vers fruit te halen, zij gaat dus inderdaad naar de jumbo in de hoop wat slecht fruit te vinden zodat ze wat gratis krijgt en ze haar kinderen kan "verwennen" met vers fruit.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    In Seghweart bedoel je of Asoheem hahah ik ben het even kwijt:)

18. mamazeyad

asoheem:(:(:)

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja, das de zusterstad van Asomere.