Hallo dames, Ik ben erg benieuwd naar het wasmiddel wat jullie gebruiken. Welk wasmiddel wast echt goed schoon? En ruikt natuurlijk erg lekker . Het liefste ruik ik het door het hele huis haha....daar houd ik van .
Robijn klein en krachtig, pink sensation voor de gekleurde was en ook Robijn klein en krachtig voor de witte was. Blijft heel lang ruiken, heerlijk.
Ah eigen merk voor bont en je heb hem ook voor de witte was heel weinig nodig en momenteel ruikt het hele huis ernaar lov it!
Ik ben kwa wasmiddel niet echt trouw kaar heb wel mijn vaste merken waar ik tussen switch; Ariël /robijn staat wel op 1 hier. Daarna Omo klein en krachtig en witte reus. Kijk vaak naar de aanbiedingen. Daarnaast altijd een geurige wasverzachter van lenor (niet allemaal zijn ze lekker heb zo mijn favorieten) bij het ondergoed en kleding van mijn zoontje gebruik ik neutral of sensitive wasverzachter van robijn. Dit ivm met zijn eczeem dat regelmatig opspeelt. Hang gedeelte van mijn was in het trappengat op zolder en zo ruik je meteen de wasverzachter als je binnen komt.
Ariel en Omo en Robijn wasverzachter. Voor de handdoeken en het beddengoed gebruik ik meestal AH eigen merk.
Heb niet echt vaste merken die ik het gebruik. Ik wissel tussen Ariel/witte reus en dash. En wasverzachter in AH huismerk, of Lenor of Robijn. En laatst had ik van die cupjes gebruikt en ik moet zeggen dat ik dat ook erg fijn vind. Mijn was rook zelfs lekkerder vind ik dan dat ik in het bakje moet doen zeg maar.
Ik vind fleuril voor de gekleurde was heerlijk als het op de was lijn hangt ruikt de hele verdieping erna..!! Voor de donkere en witte was heb ik nog niet echt wat ik nou echt lekker vind, dus lees ook even mee in dit topic
Altijd poeder van de action maar ruikt gewoon niet goed genoeg. Nu dus omo color klein en krachtig met wasverzachter van Robijn
Ik heb Dash, ruikt erg lekker. Heb ook de pods van Ariel maar daar moet ik echt altijd bij voorwassen of Vanish erbij om de was goed schoon te krijgen...
C1000 huismerk voor de witte was en color reus voor de gekleurde was. Robijn of lenor als wasverzachter
Hier dash poeder en wasverzachter ligt eraan wat er in de aanbieding is. Vaak robijn, soms lenor en anders de roze van ah.
Ik gebruik de capsules van Robijn. Ruikt heerlijk, wast goed schoon en mijn wasmachine blijft er ook schoon door omdat je geen poeder en wasverzachter meer nodig hebt. Ik koop altijd een voorraadje als ze in de aanbieding zijn, want ik vind zo'n doosje wel prijzig.