Ik vraag mij af, van diegene die IUI heb gedaan, bij de hoeveelste keer is het wel gelukt? Ik weet dat alles verschillend is van persoon naar persoon, maar ik zou toch even willen weten
Bij mij is het de eerste keer na 9 behandelingen gelukt, en de tweede keer met de eerste behandeling, en beide keren moesten we eigenlijk stoppen omdat het zaad heel slecht van kwaliteit was en moesten we door naar IVF. Bij mijn eerste was het aantal goeie zaadcellen maar 200.000 en bij de tweede maar 140.000, waarbij ze normaal niet insemineren onder de 1 miljoen en beide keren raakte ik toch zwanger. Zo zie je maar er is er maar eentje nodig en het hoeven echt niet grote getallen te zijn. Mama van twee wonders
ooo, dat is heel goed Ik hoop ook dat het snel gaat lukken, want bij mij is het geen probleem te vinden, en bij mijn vriend is alles ok, top, perfect! Dus...
De gyn zei vanmorgen dat wanneer het lukt met IUI dit heel vaak de 1e keer is en anders de 2e a 3e keer. Maar er zijn genoeg vrouwen die erna zwanger worden. Maar de meesten worden het dus tijdens de 1e 3x. Volgens hem...
Bij mijn eerste zwangerschap was het de 3e keer raak. Nu zijn we voor de tweede bezig, en ben nu met de 4e IUI behandling bezig. Hopelijk lukt het deze cyclus. Ik hoop voor je dat jullie ook snel resultaat hebben. Groetjes, Jaycey
Ik hoop ook dat het snel mag lukken, het is niks te vinden bij ons, warom het niet zou lukken, dus...
hoi meiden, ik ben bezig met mijn 6de IUI en de gyn en wij hebben besloten dat we er nog drie achteraan doen. liefs mandy ______________________________ pendel: sonja: mrt 2007 marie: dec 06 / jongen