Gelukt IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by trolljenta, Sep 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    Ik vraag mij af, van diegene die IUI heb gedaan, bij de hoeveelste keer is het wel gelukt?
    Ik weet dat alles verschillend is van persoon naar persoon, maar ik zou toch even willen weten ;)

2. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

Apr 19, 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Bij mij is het de eerste keer na 9 behandelingen gelukt, en de tweede keer met de eerste behandeling, en beide keren moesten we eigenlijk stoppen omdat het zaad heel slecht van kwaliteit was en moesten we door naar IVF.

Bij mijn eerste was het aantal goeie zaadcellen maar 200.000 en bij de tweede maar 140.000, waarbij ze normaal niet insemineren onder de 1 miljoen en beide keren raakte ik toch zwanger.
    Zo zie je maar er is er maar eentje nodig en het hoeven echt niet grote getallen te zijn.

Mama van twee wonders

3. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    ooo, dat is heel goed :D
    Ik hoop ook dat het snel gaat lukken, want bij mij is het geen probleem te vinden, en bij mijn vriend is alles ok, top, perfect!
    Dus...

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    De gyn zei vanmorgen dat wanneer het lukt met IUI dit heel vaak de 1e keer is en anders de 2e a 3e keer. Maar er zijn genoeg vrouwen die erna zwanger worden. Maar de meesten worden het dus tijdens de 1e 3x. Volgens hem...

5. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij mijn eerste zwangerschap was het de 3e keer raak. Nu zijn we voor de tweede bezig, en ben nu met de 4e IUI behandling bezig. Hopelijk lukt het deze cyclus.

Ik hoop voor je dat jullie ook snel resultaat hebben.

Groetjes, Jaycey

6. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    Ik hoop ook dat het snel mag lukken, het is niks te vinden bij ons, warom het niet zou lukken, dus...

7. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hoi meiden,

ik ben bezig met mijn 6de IUI en de gyn en wij hebben besloten dat we er nog drie achteraan doen.

liefs mandy

8. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    ow, dat is wel goed, dat je nog 3 pogingen mag doen :D
    Ik wens je veel geluk! :D

Share This Page