Hallo dames! Ik ben 5 weken zwanger, maar voel niets. Ik heb wel vorige week krampen in mijn onderbuik en gevoelige borsten gehad. Nou ben ik ontzettend bang dat er wat mis is. Ik moet op valentijnsdag naar het ziekenhuis voor een echo. Maar ben zo bang dat hij zegt dat er niets zit... Mijn test was positief, wil vanavond nog een test doen... Heeft nog meer mensen dit, of niet? Groetjes, Bie
Hallo Bie! Ik heb ook de eerste weken in ongelovelijke onzekerheid geleefd, ik voelde ook niets! Zoals je aan mijn banner kunt zien was deze bezorgdheid onterecht... Probeer ervan te genieten! Zolang je geen helderrood bloed verliest niet paniekeren zal ik zeggen! Ennuh.... Gefeliciteerd!
gefeliciteerd ik ben sinds 2 weken zo misselijk dat ik medicijnen gekregen heb(helpt een beetje) ben echt 24 uur per dag misselijk en eet bijna niets. iedereen is in het begin van de zwangerschap bang dat het mis gaat. ik heb ook op valentijnsdag mijn eerste echo en ben ook bang dat het niet goed is wil zo graag zien dat het hartje klopt.
Gefeliciteerd! Hier ook iemand die niets voelt! Ik heb ma een echo. Vindt het heel spannend! Jij ook suc6 woe!
ik voelde ook niks.. na de 6de week werd ik wat misselijk.. na 2 week was dat weer over en verder ook weer niks.... geen zorgen maken!
Allemaal bedankt! Iedereen succes met jullie zwangerschap. Ben wel heel blij dat ik weet dat ik niet de enige ben... Hoop ook dat alles goed gaat! ElviraR, jij ook veel succes met je echo!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! En iedereen reageert weer anders hoor! Maak je niet al te druk (ik weet het dat is makkelijker gezegd dan gedaan ) Ik heb ook nog niet ondersteboven met mn hoofd in de wc gehangen! Morgen heb ik de eerste echo dus is ook erg spannend! Probeer ervan te genieten! liefs Marjo
heel normaal dat je in het begin nog weinig tot niets voelt,dat komt nog wel. buikkrampen is ook normaal,het vruchtje is zich aan het innestelen en dat kan wat menstruatieachtige krampjes geven of wat bruin bloedverlies,ik heb dit ook bij mn 2 zwangerschappen gehad en heb 2 prachtige kindjes gekregen,dus maak je niet ongerust en geniet vd zwangerschap. xxx
Gefeliciteerd, probeer een beetje te genieten de 9 maanden zijn zo voorbij.. probeer niet bij alles te denken het gaat mis. natuurlijk is dat erg moeilijk maar probeer positief te blijven...
Gefeliciteerd.. En zoals er al gezegd wordt maak je er niet druk om. Ik zou willen dat ik niet misselijk was hihi. Genietse! Want is toch echt mooiste wat er is!
Meid van harte gefeliciteerd enne...hier ook eentje die geen kwaaltjes heeft hoor maar wat niet is kan nog komen
hoi, ik ben ook 5 weken zwanger en voel momenteel ook niets. Zelf ben ik daar ook wel wat ongerust over. het klinkt misschien raar, maar als je last hebt van ochtendmisselijkheid, weet je tenminste dat je kindje er nog is. Nu weten we echt van niets. Niet dat ik klaag dat ik geen last heb zenne. Ik hoop dat het zo blijft. Een vraagje, vanaf hoeveel weken kan de gyn een echo maken. Want ik lees dat jullie volgende week al een echo hebben. maar mijn gyn zei dat ik 9 weken moest zijn voor hij iets kon zien. daarom moet ik tot 8 maart wachten.
Ik zou niet ongerust zijn,ikzelf had geen kwaaltjes,maar het is dan ook verkeerd afgelopen en kun je geloven dat ik nu wel kwaaltjes krijg? Ochtendmisselijkheid,pijnlijke borsten enz? maar mijn schoonzus die heeft in haar zwangerschap geen enkel kwaaltje gehad en haar kindje is wel en gezond geboren. Maak je geen zorgen en wacht geduldig je eerste echo af,alles komt wel goed. Die kwaaltjes zeggen blijkbaar uiteindelijk niet zoveel,kijk naar mij. Had ik ng niet zo snel naar de gynea gelopen was ik er nu hard van overtuigd dat alles ok was. Geniet ervan en maak je niet druk meid!
Gefeliciteerd! Tot 6,5 week had ik nergens last van, daarna hing ik iedere morgen boven het toilet. Vaak is het zo dat je met 6 weken meer hcghormoon hebt en daar reageert je lichaam op. Geniet maar lekker van je zwangerschap!
Vanaf 6 weken kun je al een inwendige echo krijgen ,maar dat wordt meestal alleen gebruikt als je bv een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt gehad. Ik kreeg met 9 weken toen ook een echo en die was al wel uitwendig dus dat zou kunnen kloppen vanaf 9 weken.