Vandaag een tweede test gedaan, en wat blijkt, toch zwanger! Van de ene kant wil ik juichen van blijdschap maar aan de andere kant ben ik bang of mijn lichaam dit wel aan kan. Ben net 3 maanden geleden bevallen namelijk. Maar toch ben ik wel blij
Kan alleen maar gefeliciteerd zeggen Dit 5e wondertje wilde denk ik gewoon heel graag deel uit maken van jullie gezin Fijne zwangerschap gewenst!
Het is snel, maar wat bijzonder zeg! Van harte gefeliciteerd, geniet er weer van, lijkt me heel erg leuk zo'n groot gezin! (ik kom zelf ook uit een groot gezin en dat is zo gezellig) Fijne zwangerschap toegewenst!
2 Keer bevallen in een jaar, dat mag toch bijzonder genoemd worden . Van harte gefeliciteerd, en let op jezelf!
amaai das idd snel terug raak haha maar van harte gefeliciteerd en ik wens u een aangename zwangerschap toe
Gefeliciteerd! Vijf kinderen lijkt me ook superleuk (haha, ik ben nu zwanger van de vierde, maar weet niet of het ons gegeven is om ooit nog een vijfde te krijgen, maar dat zien we dan wel weer ). Wel snel inderdaad, maar jullie eerste reacties klinken al positief en flexibel, dus dat komt wel goed! Heel veel geluk met z'n allen!
Gefeliciteerd! Lijkt me superleuk zoveel kids, mocht ik in deze jaren de loterij winnen wil ik er ook nog wel 3 bij!