Durf het bijna niet te typen. Maar Jihoe ook ik ben zwanger. 5 december is de uitgerekende datum. Zo spannend allemaal Ben voor het eerst zwanger en voel me top fit. Hou ook een weblog bij. Meiden allemaal genieten van jullie zwangerschap. Het is vandaag heerlijk weer buiten dus lekker er op uit. Kan het wel van de daken schreeuwen. Maar eerst even wachten wat de gynecoloog zegt! 19 april gesprek! Spannend
Gefeliciteerd! Heerlijk hoor! Mocht je het leuk vinden, bij het bevallingsdeel is een december-topic. Allemaal meiden die ook net zwanger zijn!
Nice! Gefeliciteerd Als alles goed gaat komt ons eerste kindje op 18 december. Ik weet het pas sinds vandaag... Zóóó spannend!
Gefeliciteerd allemaal!! Ook ik krijg een december baby 10december Dit is mijn eerste zwangerschap ben super onzeker & bang
Ben hier voor het eerst. Na 9 IUI's, overstap naar ICSI waarbij de hormonen niet genoeg zijn aangeslagen, koos ik voor een escape IUI en nu ben ik ZWANGER!!!! Vier weken en 1 dag. Wat geweldig!
Gefeliciteerd!! En ook hier een decemberbaby! 18 december uitgerekend, dus misschien wel een kerstkindje haha!
Allemaal van harte gefeliciteerd! Mijn 'kleintje' op 7 dec!! zo spannend allemaal, ook voor mij is het de eerste. 25 april eerste echo! kan niet wachten. Groetjes Shirin