Maart 2011 hadden we ons eerste gesprek bij de gyn. Ik wist al dat het niet makkelijk zou worden. In 2004 was er al PCOS bij mij vastgesteld. Na 3 pogingen Clomid had ik nog steeds niet de juiste waarde dat ik een eisprong gehad zou hebben. Even laten bezinken en daarna pogingen verder in combinatie met Pregnyl. De Clomid begon trager te werken, dus weer pauze. Nu na de 10 e poging ging ik er met testen eigenlijk al vanuit dat het weer negatief zou zijn. Zelfs een dag later getest dan ik mocht. Maar hij was positief! Eindelijk zwanger!
Gefeliciteerd!! Hier hetzelfde ook pcos en verminderde vruchtbaarheid man. Na 3x clomid overgegegaan op puregon injectie's en pregnyl. Gister erachter gekomen dat ik zwanger ben! Voelt allemaal zo onwerkelijk als je er zoveel voor hebt gedaan
Van harte gefeliciteerd! Hier ook PCOS en net als Bean met de 1e poging Puregon/Pregnyl zwanger geworden na 3 rondes chlomid die niks deden! Nu hopen op n plakbaby!
Nathazz en Bean: ook van harte gefeliciteerd, ik duim voor een gezonde en mooie zwangerschap en een mooi beebje over een aantal maanden voor jullie zulke positieve verhalen doen me goed ik sta op het randje de mmm in te gaan en vind het allemaal een beetje eng, dus dan is het goed om te lezen dat het goed kan komen
hoi Natazz, Ik ben niet met de eerste ronde zwanger geraakt maar met de 6e ronde puregon. Doordat ik ook al clomid had gebruikt waren ze aan het overwegen om anders toch met IUI te beginnen. Gelukkig is dat niet meer nodig hoe moeilijk het ook is voor de mensen die hier mee bezig zijn, toch positief blijven! Je ziet het uiteindelijk kan het allemaal nog goed komen Het heeft alleen veel geduld en tijd nodig.
Gefeliciteerd!!! Hallo dames ik heb een vraagje is iemand hier bekend met de nub theorie, ik heb een echo van 12w en 2 dgn wat denken jullie dat het word? Photo by allaboutayeshha • Instagram
Wat een vervelend nieuws, heel veel sterkte en ik hoop dat jullie alsnog over een tijdje een gezond kindje in jullie armen mogen sluiten.