Seks en dikke buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi dames,

    wat was voor jullie het moment dat het standaard standje niet meer lekker ging, ivm de dikke buik? En wat is de oplossing?

    Tja, misschien zit niet iedereen te wachten op dit soort praat. Maar t hoort er toch ook bij, niet?
     
  2. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    lepeltje lepeltje werkt ok vind ik zelf. maar bij ons gaat het nog wel met de buik. mijn man moet er alleen niet op gaan leunen!
     
  3. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    op zijn hondjes ( haha wat een onderwerp)
     
  4. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Als je boven op je man KLIMT( hahaha) het is steeds meer gymen dan sexen haha.

    We hebben veel lol, ook heel belangrijk. :D
     
  5. Mamainspe

    Mamainspe Bekend lid

    1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hihihi
    Leuk onderwerp!
    op zijn hondjes, lepeltje lepeltje, de misionaris houding gaat hier ook nog goed hor en omgedraait hihi beetje kreatief zijn!
     
  6. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Lepeltje lepeltje als ik tenminsten nog zin heb :oops: . Die toeter zit echt behoorlijk in de weg.
     
  7. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Vorige zwangerschap tot aan het eind kon gewoon alles.. heb nooit echt iets vervelend gevonden.
    Ook gewoon, je man/vriend moet dan zelf gewoon wat meer rechtop gaan 'zitten'
     
  8. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    in principe lukt missionaris hier ook nog gewoon, mannetje moet dan idd gewoon rechterop zitten en meer steunen op zijn arme. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt aan moet denken op dit moment!
     
  9. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier hetzelfde ;)
     
  10. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Bij ons ging dat tot het laatste gewoon goed. Hooguit dat manlief wat rechterop moest.
     
  11. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    mijn man wil mijn buik niet zien tijdens de sex,denkt dat hij dan naar zijn kind aan het kijken is.

    dus hier voornamelijk hondjes.
     
  12. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Nou, dat klinkt hoopvol. Voorlopig wil ik nog wel en dat zal zo te horen ook wel lukken :D
     
  13. Frida

    Frida Lid

    12 apr 2007
    76
    0
    0
    Ik heb er nu wel al last van als hij erg op me leunt... dat voelt niet echt lekker dan.
    Maar ik denk dat je gewoon een beetje creatief moet zijn, probeer eens wat anders uit... Er zijn genoeg variaties waarbij je buik niet bij hem in de buurt komt!

    Succes..
     
  14. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Of gewoon staand en dat de man achter je staat. . . .


    FF een andere vraag: Hebben jullie ook dat het na de sex heel branderig aanvoelt van binnen? Heb dat normaal nooit maar de laatste weken wel :oops: Niet erg fijn! tijdens de sex is er niets aan de hand maar achteraf AUW AUW. Daardoor ook echt geen zin meer
     
  15. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hier heeft vriendlief een heel zwaar leven...

    Libido is echt 0,0 bij mij bijna al de hele zwangerschap... Het doet me gewoon teveel pijn :confused:
     
  16. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    @zomaar en mobielfreak: hier doet het ook zeer, echt een heel vervelend branderig gevoel. Kan er de hele nacht last van hebben. Heb er verder ook totaal geen zin in.
     
  17. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    een vriendin van mij vertelde, dat ze op gegeven moment geen eens sex meer kon hebben, ze was spontaan haar opening van haar vagina kwijt :confused:

    Soms denk ik wel, als sex nu al zo'n pijn doet, hoe moet dat dan dalijk met bevallen?
     
  18. Frida

    Frida Lid

    12 apr 2007
    76
    0
    0
    ja meestal zijn dat de mensen die een hele zware bevalling ervaren.
     
  19. Gup1982

    Gup1982 Niet meer actief

    Voor me 30 weken had ik nog alle zin, maar nu met die buik, ik kan me niet meer ontspannen zeker niet als de baby gaat schoppen.
    Maar denk dat ik vanavond even me mannetje ga verwennen hij is ook zo lief en misschien komt de zin dan vanzelf wel als ik toch bezig ben haha.

    Groetjes
     
  20. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    NEE JE MAAKT EEN GRAPJE ZEKER HË???????
     

Deel Deze Pagina