Ben ik zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door destiny, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny

destiny Nieuw lid

16 jul 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ik zwanger?
    hallo iedereen
    ik heb een vraagje
    ik had 6juli onveilig sex gehad en paar dagen later had ik last van pijnlijke tepels en voel me sinds paar dagen nu ook super moe en af en toe heb ik van die lichte kraampje zoals ongesteldheid en voel ook dat ik soms een hoge temperatuur heb en soms heb ik het opeens heel erg warm maar dat heb vooral in de avond
    ik heb bewust sex gehad rond mij eisprong dus mij vraag is zou ik misschien zwanger kunnen zijn ?
    en ik heb mijn baarmoedermond ook gevoeld en het voelde laag en volgens mij zat er een soort van een spleet kan dat ? ik heb er niet echt veel verstand van ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden ik wil heel graag weten ik weet wel dat ik moet wachten tot mijn nod dat is 22juli
    maar ben gewoon heel erg benieuwd wat dat betekend

2. Yara84

Yara84 Lid

10 jul 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou kunnen maar een test geeft je zekerheid. Ik zou zeggen, koop een test of 2 en probeer het komende zaterdag alvast.

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Er zit echt niets anders op dan te testen, kwaaltjes en dergelijke kunnen van alles betekenen... Succes!

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Als je echt zwanger bent en al last heb van kwaaltjes kun je ook nu al testen. Vaak heb je al een posi test voor je NOD. Ik had 5 dagen voor NOD ook al een licht streepje. Koop een testje bij Kruidvat, 2voor 5 euro en voer hem morgenochtend uit :)

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    gewoon even testen dan weet je het zeker

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Dat vind ik nou zo leuk heh, dat zinnetje bij krullie85 over moeders voor moeders, weet ik ook weer waar ik het steeds voor doe. Maar goed dat was even off-topic :)

7. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    sorry maar een internet pagina kan je niet vertellen of je zwanger bent of niet
    wil je zekerheid? koop een test of ga naar de huisarts

8. destiny

destiny Nieuw lid

16 jul 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx voor de reactie ik ga morgen eens na de kruidvat test halen ben benieuwd spannend

Deel Deze Pagina