3 weken?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mom2011, Jul 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mom2011

Mom2011 Actief lid

Jun 11, 2016
    178
    75
    28
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik wil even mijn verhaal doen en kijken of iemand zich hierin herkent.
    Ik ben 20 juni ongesteld geworden, zou eigenlijk 26 juni moeten worden.
    Als anticonceptie gebruik ik microginon30. Moet er eerlijk bij zeggen dat ik hem nog wel eens vergeet.
    De 20e ben ik ook gestopt met de pil heb de drie dagen niet afgemaakt.
    Omdat ik de 26e ongesteld had moeten worden ben ik weer met de pil 30 juni begonnen, alleen werd ik ziek, flinke griep. Heb de pil niet meer genomen en antibiotica moeten gebruiken.
    Was niet in de planning om zwanger te worden maar als het wel gebeurt heel erg welkom hoor.
    Ik ben sinds vorig weekend beroerd, hoofdpijn en misselijk.
    Het wordt alleen maar erger, vooral in de avond heel erg misselijk en weinig luchtjes verdragen.
    Kan het dat als ik zo kort zwanger ben dan al
    Deze klachten kunnen hebben? Want testen lijkt me beetje vroeg, gisteren getest maar die was negatief.
    Ben een beetje gespannen nu omdat ik nog nooit echt misselijk ben geweest ook niet bij eerste zwangerschap
    Zou het leuk vinden om wat ervaringen te delen,
    Liefs

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Misschien nog een nasleep van de griep ? Ik zou overmorgen weer testen en dan weer twee dagen later

3. Mom2011

Mom2011 Actief lid

Jun 11, 2016
    178
    75
    28
    NULL
    Volgens de berekening uitgaande van 20 juni zou ik maandag weer moeten worden. Volgens cyclus die ik normaal had met gebruiken pil zou ik weekend van 23 juli ongi moeten worden..
    Vandaag kruidvat test gedaan en negatief..
    Wat denken jullie, wachten tot maandag of wachten tot volgend weekend.
    Weet even niet goed welke cyclus ik nu aan moet houden omdat ik een week eerder ongi ben geworden.
    Hopelijk is er iemand die mijn onzekerheid beetje kan weg nemen hihi.
    Groetjes

Share This Page