Hai allemaal, Ik heb een vraag en hopelijk kan iemand of meerder mensen mij helpen me uit mijn onzekerheid te helpen! Ik ben op dit moment 10 weken zwanger van ons eerste kindje Nu kreeg ik eind vorige week toen ik wakker werd en de douch wou instappen ineens uit het niets een hele heftige felle steek links in mijn onderrug en die straalde flink door naar me onderbuik, ook links. Ik ben toen de douch in gegaan en ben in het badkuip gaan zitten met de warme straal op mijn rug en afwisselend op mijn buik, ik kon niet echt meer rechtop staan van de pijn. Na een kwartiertje gezeten te hebben verlichte het warme water de pijn in mijn rug en buik, daarna ben ik uitgestapt en heb gelijk van schrik me Vk gebeld met de vraag of dit verkeerd is of niet!? Ik wou tog voor de zekerheid een echo laten maken zodat ik gerust gesteld kon worden maar moest ook op advies van me Vk me urine inleveren voor eventuele urineweginfectie. Zo gezegd zo gedaan en daarna was ik naar de Vk gegaan met de gedachten dat er een echo werd gemaakt om te bevestigen of alles nog goed zat. Helaas kon ze geen echo maken want het apparaat was niet aanwezig in de praktijk . Op goed vertrouwen van de Vk hoefde ik mij niet super druk te maken zei ze. Dit kon of indd een begin van een urineweginfectie zijn of het was de groei van me baarmoeder en of bandenpijn. Aanstaande maandag heb ik me officiële 10 weken echo en vind dit best spannend en ben erg zenuwachtig . Gister heb ik tog voor de zekerheid weer me urine ingeleverd alleen die zag er helemaal goed uit! Heeft er hier iemand ervaring mee en of dit ook meegemaakt in het begin van haar zwangerschap? Ik hoop dat ik me een beetje druk zit te maken om niks Alvast bedankt Gr Chantal
He meid.. Er is hier niemand die je uitsluitsel kan geven of het allemaal goed zit in je buik. Dat kan alleen met een echo. Maar er gebeurd zoveel in je buik momenteel dat het niet gek is dat je af en toe wat last van je buik hebt! Er groeit een minimensje in je! Probeer je niet te druk te maken als is dat makkelijker gezegd dan gedaan.. Succes.. Moet hier ook wachten tot de 26e op een echo.. Vreselijk onzekere tijd is het.. Maar het is het allemaal waard! Fijne zwangerschap meid!
Dankjewel voor je reactie Nee dat ik ook waar , we blijven positief en zeker na een goede uitslag gehad te hebben met me 7 weken, toen zag het er allemaal goed uit en het hartje klopte dus het zal waarschijnlijk niks ernstig zijn! Oow ook spannend! Jij ook heel veel succes en geniet ook lekker van je zwangerschap Groetjes Chantal
Ja een kloppend hartje is een heel goed teken. Maar ken het gevoel hoor.. Blijft spannend. Komt goed.. Voor mij is het tot 14 weken spannend voor mń gevoel. Nog 8 te gaan
Hoi Chantal, ik ben nu 9 weken en ik heb hier met 7/8 weken ook last van gehad. Een aantal dagen geleden heb ik zelfs wakker gelegen van de kramp in mijn buik. Op de echo is alles gewoon oké. Maak je maar niet te veel druk!
Hooi shalove , bedankt voor je reactie , Oow dat is wel naar . Ik heb indd na die ochtend dat ik die hevige kramp heb gehad alleen die nacht erna ook nog wat last van gehad maar sinds dien geen last meer gelukkig! Hopelijk maak ik me indd beetje te druk om niets. Kan niet wachten tot maandag voor de echo! Groetjes