Hey hallo! Vandaag voor het eerst hier Gelijk maar met de deur in huis vallen: Sinds augustus bezig om zwanger te worden van de eerste Nu heb ik vrijdag of zaterdag m'n eisprong gehad en hebben vrijdag ook ons best gedaan nu is het dinsdag en ik heb ontzettend buikpijn.. Vergelijkbaar met menstruatiepijn. Ook rugpijn.. En af en toe ineens een warm hoofd.. En weinig tot geen eetlust (erg vreemd gezien er een bak met snoep van Sint Maarten staat ). Verder geen rare fratsen.. Is dit normaal? Kan ik dit elke maand verwachten (ben nogal een lange tijd aan de pil geweest en weet eigenlijk niet meer hoe het is) of kun je nu al iets merken van een innesteling of iets dergelijks? Hoop dat iemand wat kan helpen Liefs
Ik wist dat ik zwanger was omdat ik heel vroeg buikpijn kreeg! Normaal 1 dagje of avondje voor nod, wist gewoon dat 't raak was!
Ik had juist van buikpijn e.d. last wanneer ik ongesteld werd en de keren dat ik zwanger was helemaal nergens last van. dacht elke keer: nu is het zover want heb zoveel symptomen... en dan werd ik gewoon ongesteld
Ja dat heb ik anders ook, maar dan veel dichter bij nod dan wat ik nu heb.. Heb de hele avond al met pijn op de bank gelegen.. erg irritant.. Vraag me dan ook af wat dit kan betekenen..
Ik had 't ook echt ruim voor mn nod ook.. Normaal noooooit gehad! Weet niet meer wanneer ik precies buikpijn kreeg maar zo wist ik gewoon dat 't raak was!