Middag misselijkheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Julyn, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Hoe bijzonder, ik voel s' ochtends een prima mens.
    Helaas wordt het rond een uurtje of 16.00 erg draaierig in mn hoofd.
    Voel me licht en wordt met de dag misselijker rond dit tijdstip.
    Ik probeer al een crackertje te eten en neem een kopje thee wanneer het begint, maar dat gaat niet van harte.
    En ik maar denken dat je juist ochtends misselijk bent...
    Iemand nog tips.. zelfs koken lukt bijna niet meer!

2. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    :) Hier ook, tips zijn welkom

3. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik had het ook vaak s'middags en eigenlijk nooit s'ochtends. Soms komt het nog wel eens. Wat ik doe/deed is echt iets eten. Vaak een stuk fruit en heel veel water drinken! Zodra ik het voelde opkomen greep ik naar een flesje water. Had die altijd bij de hand. En even rust nemen, even zitten en even rustig aan doen. Je bent zwanger dus dat mag. Je lichaam geeft het aan..
    Het wordt (bij de meeste) vanzelf minder :)

4. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Thanx voor de tips rebellerflower. Hoop dat ze me ook wat bieden.. Alleen werk ik veel tot laat op de middag en moet dan nog naar huis rijden.. Pff weet ff niet hoe ik dat moet gaan doen.. Vandaag kon ik indd even gaan liggen! Wil het nu ook nog niet op mn werk vertellen eigenlijk!

5. Dobbelsteen

Dobbelsteen Actief lid

1 jan 2016
    123
    11
    18
    Bij mij kwam die misselijkheid ook gedurende de dag, niet alleen 's morgens. Wat bij mij hielp was om bouillon te drinken op het moment dat ik misselijk werd. Ik moet zeggen dat het de ene keer beter (en langer) hielp dan de andere keer. Succes!

Deel Deze Pagina