In mijn album staat een foto, de eerste die er staat. Het is de foto van het geslacht van ons kleintje. De echoscopiste dacht een meidje maar durfde het niet met zekerheid te zeggen want t lag niet helemaal goed stil... Overigens hebben we morgen de echte 20 weken echo, dan kijken ze nog een keer en wat beter... Wat denken jullie? Ik zie 3 streepjes dicht op elkaar waarvan de bovenste 2 even lang en de onderste weer korter, helemaal onderin zie je nog een klein streepje. Het gaat om hetgeen in het rondje (allicht)
hahaha neeh de jouwe is lekker duidelijk, heb je een pb gestuurd...ik zie bij jouw echofoto helemaal niks...geen streepjes en geen pieleke... Die streepjes idd...maar waarom dan een kleiner streepje eronder?
Ik wilde vergelijken met jouw geslachtsfoto... Maar vergeleek dus een hoofd met armpjes...dacht billekes met beentjes...
Het is een rare foto, kleintje ligt met zijn/haar(?) armpje over het hoofdje heen, alsof die zichzelf wil beschermen. Ik denk dus een meisje (leren lezen meis )
hahhaa, doos met roze haar! Ik had al gelezen dat jij een meiske dacht, bij mij dan he! Of heb je het nu over je eigen kindje... Ligt het aan mij of is de Gin nog niet uit je lijf?
Bij jouhouuuuuuuuuuu Die gin was maar 1 glas hoor (maar zat wel onmiddellijk in m'n hoofd, bloooooos)
Nouuuuu zal ik dan zeggen dat ik ook een meisje denk, zeikert Kijk mijn album maar das geen meid, dus zo moet het er NIET uitzien dan
Jah maar mai...das een 3 d echo! Naast zijn pieleke zit een stuk oor! Ik weet bijna zeker een meidje maar soms ga je twijfelen omdat zon dame zegt...ik kan het niet goed zien, het ligt niet heel goed...
Weet je wat? Als de kleine geboren wordt, zal je het pas écht weten Foei Lieke, je bent stout vandaag
Ha ha kleinigheidje hou je toch 8) dacht ik toch dat het een jongen was. zo zie maar weer spreek je nog wel op de ,msn he ninet Ik hoop jou ook Maisy tijd niet gesproken jennie72