Ik vind het behoorlijk kinderachtig van je. Er zijn meer hondjes die Fikkie heten, en er zijn meer mensen die dezelfde kinderwagen hebben. Zie het inderdaad als een comliment, en in een andere kleur ziet een wagen er toch al anders uit.
Ik sluit me aan bij Tord. Zie het probleem totaal niet. Wees blij dat ze je zo graag na wil doen. Consider yourself a 'trendsetter'
Ik ben het eens met de vorige reacties. Ik vind het echt een kinderlijke reactie van jullie. Ik begrijp niet dat je hier je energie insteekt..! Alsof je het alleenrecht hebt... Zelfs over de kleur die zij kiest heb jij m.i. Niets te eggen. Ze betalen hem toch met hun eigen centjes?
wat maakt t uit als ze dezelfde kinderwagen neemt?? er lopen zoveel andere mensen als met dezelfde kinderwagen, dan maakt t toch niet uit als zij m ook heeft.. miss kun je er idd bij zeggen dat ze n andere kleur moet nemen als je dat niet prettig vind. Hier had mn zus ook dezelfde kinderwagen genomen als die van ons en haar schoonzus ook.. geen probleem mee.. betekent dus dat ze onze kinderwagen erg mooi vonden
Eens met de vorige reacties, naar mijn mening kun je je energie beter in andere dingen steken, dit is het echt niet waard. Ik heb een hele gangbare kinderwagen, gewoon via een gangbare dertien-in-een-dozijn-winkel gekocht en ik heb nog nooit dezelfde gezien. Het zou me ook niet interesseren, het gaat om het kind wat erin ligt, niet om de wagen, toch?
ik zou het totaal geen probleem vinden eerdert een compliment en zeg nou zelf hoevaak loop je samen naarst elkaar met dat ding? ik zou me er niet te druk over maken!
als ze regelmatig nadoet zoals mijn schoonzus dan gaat het op den duur ergeren, maar gemeen vindt ik het niet
Lekker laten gaan en lekker laten kopen zou ik zeggen. Mijn vriendin die ook zwanger is raadde mij juist de wagen aan die zij nu gekocht hebben (joolz). Zie ons straks al lopen met beide dezelfde wagen maar elk een ander kleurtje (vind een andere kleur leuk dan zij hebben). Maar verder wonen we niet echt dicht bij elkaar dus lopen we straks ook heeeeel veel niet met elkaar dus dan ziet niemand het. Gewoon kopen wat je fijn vind (ik moet een hoge wagen hebben en dan word het de stokke of de joolz die beide goed hoog kunnen) en waar jij mee wilt lopen zou ik tegen je schoonzus zeggen.
gemeen is een groot woord, maar misschien wel een beetje lullig.... wat maakt het nou uit als ze dadelijk exact of bijna dezelfde heeft. Tegen de tijd dat jullie hem gaan gebruiken heeft zij de wandelwageninzet er al inzitten en gaan jullie nog met de kinderwagenbak beginnen.
Vriend ook een beetje last van hormoontjes? Nee ik zou me hier ook echt niet druk over maken, dan zijn er echt wel ergere dingen in de wereld! En je zou inderdaad nog kunnen vragen of ze een andere kleur zouden willen nemen. Dat kan ik me nog wel een beetje voorstellen, en lijkt mij een goede tussenoplossing. Wij hebben ook een kinderwagen gekocht op aanraden van een vriendin!
Als je elkaar nou dagelijks zou zien en elke dag samen op pad zou gaan .... Ok ... Dan kan ik me indenken dat je het niet leuk vindt als ze dezelfde wagen zou hebben. Maar volgens mij is dat niet aan de orde, dus dan zou ik zeggen 'lekker belangrijk'
Huh wat? Wat maakt het nu uit of zij dezelfde wagen wil? Ik snap niet waarom je daar moeilijk over doet, zelfs al zijn jullie geen dikke vriendinnen. Ik zou het juist als compliment opvatten wanneer iemand iets ziet bij mij thuis en het ook graag wil hebben! Pfoe, hoeveel dingen mijn schoonzus en ik al wel niet van elkaar hebben gekopieerd!
Mijn schoonzusje en ik hebben echt niks met elkaar gemeen en 9 van de 10 keer vind ik het echt een irritant kind.... Ik heb haar trouwens de eerste keer wel gewoon de site gegeven, voor de dames die dat niet mee hebben gekregen Zij heeft zelf binnen 3 min het gesprek weggeklikt (blackberry ping), want 3 min later vroeg ze het opnieuw. Het is misschien ietwat kinderwachtig, dat ga ik ook niet ontkennen en voelde me er vandaag ook wel een beetje lullig over... Maar het is niet dat mijn schoonzusje en ik echt dikke vriendinnen zijn. Zij zou dan nog het type zijn die dan aan vrienden en familie gaat lopen vertellen dat zij hem eerder had en wij haar na-apen (letterlijk die benaming). Ik hoor haar regelmatig achterbaks praten achter mensen hun rug om en heb gewoon geen zin in hetzelfde gezeik straks wanneer onze baby er is. die buggy die wij hebben gekocht staat inderdaad ook op andere websites, dus als ze er ook maar een iniminie beetje moeite voor doet heeft ze hem zo gevonden (in een andere kleur dus....) Ik heb die buggy alleen hier in de buurt nog niet voorbij zien komen En begrijp me niet verkeerd, ik gun iedereen een goede koop, ook haar, want ik wijs haar regelmatig op koopjes etc, maar dit is gewoon ff een wat ander verhaal
laten we het erop houden dat het de hormonsters zijn geweest? Enne, ik vraag ook dingen vaak 20 keer nu ik zwanger ben, dus misschien kon je schoonzusje daar niet zoveel aan doen, per ongeluk het gesprek weggeklikt ofzo... En het maakt toch niet uit of anderen denken dat jij hen hebt nage-aapt? Mensen die zo dichtbij jullie staan die weten dat jullie de wagen eerder hadden gekocht. En de mensen die verder weg staan mogen toch denken wat ze willen? Niet je energie in steken meis... Ben wél nieuwsgierig naar de website trouwens haha
Haha nou het is geen onbekende site ofzo, hij staat zelfs hier naast ergens tussen de links Weet niet of ik hem mag melden, zo niet, verwijder het dan maar Wipstoeltje.com Niks bijzonders dus
Huh, dit begrijp ik echt niet? Waarom zou je een ander die mooie aanbieding dan ook niet gunnen en het voor jezelf willen houden?