Sinds maandagavond is de baby erg rustig. Ik voel haar amper nog. Gister bij de vk geweest en die zei dat het hartje goed klopt maar zat ze idd wel heel rustig ligt. Doorgestuurd naar het ziekenhuis en dezelfde conclusie. Moet vandaag weer terug komen als ze zo rustig blijft. Ik begin hier toch wel wat onzeker van te worden.
Oh wat eng lijkt me dat... Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en succes toewensen! Hopelijk is er niks aan de hand en ligt ze rustig te slapen...
Krijg je ecg en echo's? Rond de 27/28 weken veranderd het patroon van de beeb qua beweging van veel momenten naar een paar momenten per dag, dus wellicht is dat het gewoon. succes en sterkte ermee~!
Bij mij is het soms ook heel rustig een dag, 1,5 dag en dan ineens weer dagen achter elkaar weer heel druk.... Ik wens je veel succes!
Bij mij is ie ook ineens veel rustiger, weet nou niet wanneer ik aan de bel moet trekken ...succes in ieder geval, hoop dat de onzekerheid weggenomen kan worden voor je!
Hier precies hetzelfde. Ben overigens wel erg ongerust die 1,5 dag en als ik op het punt sta de vk te bellen dan gaat het 2 dagen lang weer helemaal los .
Sorry voor mijn late reactie, het was best een druk weekje vorige week. Ik ben dinsdag en woensdag in het ziekenhuis geweest ivm weinig leven. Hartje klopte goed maar idd was ze op de echo's erg rustig. Donderdag begon ik haar gelukkig weer goed te voelen. Vrijdagavond in eens last van duizeligheid en flauwtes dus naar de HAP. Bloeddruk was wat hoger maar niet schokkend en eiwitten in de urine dus moest ik mij zaterdagochtend weer melden in het ziekenhuis. Bloeddruk gezakt maar eiwitten nog aanwezig. Nu moet ik woensdag weer terug komen
jeetje meis.. Laat ze je maar goed in de gaten houden... Zo vroeg al eitwitten in urine is ook niet helemaal goed natuurlijk... Succes.
Dat klinkt allemaal niet echt super! Hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan met jou en je kleintje! Hou je ons op de hoogte!
Mijn fysio zei gister ook al dat het niet helemaal goed klinkt en dat ik het goed in de gaten moest blijven houden. Maar waarom dan? Ik weet wat eiwitten kan betekenen maar als het niet goed was mocht ik toch niet naar huis lijkt me. En ze zullen het morgen toch wel weer controleren lijkt me? Ik hou jullie zeker op de hoogte!
Ik had dit ook heel erg onze eerste dochter voelde ik soms 2 dagen niet of nauwelijks telkens echo en ctg waarbij alles goed was maar Jah ze bleef erg rustig dat wel ook begon rond 30 weken mijn bloeddruk te stijgen geen eiwitten tot.35 weken ik me totaal niet goed voelde de kleine was weer erg rustig en ik weer naar het ziekenhuis bloeddruk torenhoog, eiwitten in de urine en werd opgenomen bloeddruk medicatie gehad en de kleine begon het ook zwaar te krijgen! Toen ik na een week naar huis mocht ( wel.3x in de week bloed urine onderzoek en ook ctg en echo) werd dit onthoudbaar met 38 weken ik hield extreem veel vocht vast en onze dochter is toen gehaald! Sterke meid hopelijk kun je het nog wat weken rekken.
Jeetje dat klinkt erg heftig! Ik ga er morgen ook zeker op staan dat ze iig me urine nog controleren. Voel me vandaag niet lekker. Hoofdpijn, grieperig, moe.
Suc6 hoor vaak zit je gevoel goed hoor! Dus opkomen voor jezelf. Laat je wel ff weten hoe het verder gaat?
Wat spannend zeg.. Maar hopen dat alles goed is en goed zal blijven gaan natuurlijk.. Wel goed dat je daar moet blijven, ze moeten jou en de kleine goed in de gaten houden hoor..!! Sterkte ermee..
Ik ben vrijdagavond weer thuis gekomen. Nog wel eiwitten maar volgens de gyn nog te accepteren. Het moest wel goed in de gaten gehouden worden en ik moest bij klachten bellen. Nu voel ik me vandaag weer niet lekker. Hoofdpijn, moe en misselijk. Twijfel of ik moet bellen, wil niemand tot last zijn