hallo meiden, ik heb gisteren gemeenschap gehad met mijn vriend na 4 dagen geen gemeenschap te hebben gehad. hij was met mij bezig en normaal vindt ik dat wel fijn maar nu voelde het heel raar en voelde gewoon dat hij met zijn vingers telkens tegen iets aan zat en het was ook gevoeligger als anders, ik ben 5 dagen overtijd zou het daarmee te maken kunnen hebben ?
5 dagen overtijd?? Heb je geen test gedaan dan?? Kan heel goed dat je zwanger bent, vrijen voelt bij mij ook altijd anders als ik in verwachting ben. succes!!
ik heb zaterdag 20 aug voor het laatst getest en die was negatief.. ik heb nog 1 test liggen, maar daarna heb ik geen test meer, en geld heb ik momenteel niet helaas, krijg ik volgende week pas
Zou er toch nog eens dat testje aan wagen als ik jou was! Ook bij is gemeenschap anders als ik zwanger ben..
bedankt voor jullie reactie's.. maar ik durf niet meer te testen, ik ben zooo bang voor een negatieve test ( een teleurstelling ) .. en anders moet ik wachten tot volgende week vrijdag tot ik weer kan testen..
sorry ik heb me vergist, ik heb maandag 22 aug voor het laatst getest smiddag's tegen 4 uur ( negatief ) .. en als ik nu 2 dagen later weer gaa testen, ben ik bang dat ie weeer negatief zal zijn ..
Ik zou dan inderdaad even wachten met testen. Hoe lang is je cyclus normaal of wat is je meest lange cyclus ooit? Dan zou ik die aanhouden nu...
Je kunt ook het beste met ochtendurine testen, dat is vele malen geconcentrerder dan middag urine. Als je zwanger bent zal je HCG elke 2 dagen verdubbelen. Als ik jou was zou ik toch morgenochtend met je eerste plasje de test doen, dan heb je wat meer duidelijkheid, deze stress is ook niet goed.
Ik heb getest toen ik 4 dagen overtijd was,die was negatief.Was een goedkope test van de apotheek.De volgende dag kon ik het niet laten om toch weer te testen,maar dan met clearblue.Die ging gelijk op zwanger!Dus een dag kan best schelen! Toch nog maar een keer proberen zou ik zeggen!
bedankt voor jullie reactie's ik zal morgenvroeg nog even een testje doen.. ik heb altijd een regelmatige cyclus van 30 dagen nooit uitschieters gehad.. ik test van kruidvat 2v5
maar ik heb nu ook weer lichtelijke menstruatiepijn ( onderin de buik ), ik weet niet of meerderen dit gehad hebben ? of dat ik toch ongi ga worden..
aan het begin van een eventuele zwangerschap kan die lichte kramp ook heel normaal zijn. de 2v5 van het kv zijn goede testen, als die morgenochtend zegt dat je niet zwanger bent, kan je daar wel vanuit gaan.
okee bedankt voor je reactie.. ik zal morgen nog eens testen, en dan zie ik wel of ie positief of negatief is..
Wow wat een lieve reactie, dank je wel voor je medeleven!! Ja helaas behoor ik tot "die" groep :x Ik ben gezegend met een prachtige zoon die inmiddels 8 jaar is, dus ik mag nog niet klagen zeg ik altijd maar, maar ik zou ALLES doen om mijn dochter terug te krijgen ............... Heb jij al getest? Zie dat je 3 dagen over tijd bent