ik had tot zo'n 20 wk erg last van hoofdpijnen, nou ben ik ook bekend met migraine... wat tijdens deze weken erger en vaker voorkwam, maar daarna eigenlijk geen last meer gehad...lang leve de hormoonhuishouding sterkte!
Ik heb het sinds een week. Soms is het echt niet te harden! Gisteren van de VK en de HA verplichte rust voorgeschreven ivm oververmoeidheid, dus daar kan het bij mij wellicht ook door komen... Sterkte, want het is echt vervelend!
Ik heb het sinds ik zwanger ben eigenlijk al, word er echt gek van. Heb wel gelukkig wat betere dagen tegenwoordig. Ik drink veel dus daar ligt het niet aan, maar merk wel dat als mijn ritme in de war is en ik te weinig slaap dat ik sneller hoofdpijn krijg.
Ik heb het vooral de eerste 20 weken heel erg gehad, pijn die af en toe zelfs op migraine leek. Rust pakken wanneer het kan, voldoende drinken en als je het niet trekt een paracetamolletje. Dat hielp bij mij wel. Bij mij is het na die 20 weken ook vanzelf weer over gegaan .
Mijn dochter gunde me een uurtje slaap dus dat heb ik met beide handen aangepakt. Ik denk ook dat ik wel genoeg drink. Slapen mag wel ietsjes meer zijn. Ik heb bijna iedere dag de hele dag hoofdpijn, niet grappig meer! Morgen moet ik weer naar de gyn. Uitslag van de urine ivm pre-eclamsie. Ik ga het wel even aangeven bij hem en hoop met heel mijn hart dat het niet daar aan ligt