meer als 5 week geleden ben ik bevallen, ik ben ingeknipt en ben dus gehecht.. Nu wilden we het laatst weer proberen, want ik dacht ik voel niks meer. Maar wat een PIJN! Voelde echt de hechtingen nog zitten. Dus manlief kijken, en hij zag nog wel wat zitten.. Is dit normaal nog? Want tegen mij hadden ze gezegd dat ze vanzelf gingen oplossen.
Ik ben zelf niet geknipt maar gescheurd, weet niet of dat uitmaakt maar ik ben nu drie maanden geleden bevallen en voel de hechtingen nog regelmatig tijdens gemeenschap. de echte "pijn" word wel steeds minder. Sorry, wou dat ik iets anders kon zeggen....
Ik ben wel gehecht en idd de hechtingen zouden vanzelf oplossen. Uiteindelijk heb ik de hechtingen dus door de huisarts moeten laten verwijderen daar het niet vanzelf ging en ik er ook gewoon 'te veel' last van had. Zelfs met lopen had ik nog een trekkend gevoel.... Na het verwijderen had ik echt helemaal nergens meer last van. Misschien toch even langs je huisarts of VK kan diegene het voor je nakijken/verwijderen/loshalen.
Hier ook een knip gehad, en gehecht met onderhuidse hechtingen, waren aan het eind van de kraamweek al zo'n beetje helemaal opgelost. Tijdens de sex deed het de eerste keren nog flink pijn, en zelfs nu nog wel, alleen niet zozeer het litteken, maar meer m'n bekkenbodemspieren volgens mij. Wordt gelukkig al minder nu.
Hier ook ingeknipt en gehecht. Wij hebben na 2 weken voor het eerst weer gevreeen en toen deed het pijn. Nu kan het hier alweer een aantal weken zonder problemen. De hechtingen zijn hier snel opgelost...
Hier ook een knip, na 6 weken na de bevalling weer eens iets geprobeerd en het ging, maar was wel gevoelig, bepaalde plekken meer dan andere. Het gaat steeds beter en het is nu zo goed als hoe het voor de bevalling was maar goed Irem is dan ook al bijna 8 maanden.
Ik ben ingescheurd en de hechtingen waren na 4/5 weken allemaal opgelost. Sommige al na een paar dagen. Om littekenweefsel te voorkomen/verminderen masseer ik de boel daar een beetje onder de douche. Moet zeggen dat het helpt. Ik heb nergens last van tijdens het vrijen.
bij mij waren de hechtingen na 6/7 weken pas opgelost. Ik had een lelijke ontsteking bij mijn knip en het is nu nog steeds afentoe gevoelig.
Ik zou zeker je VK of Huisarts laten kijken!! Bij mij waren namelijk alle hechtingen verwijderd op de inwendige na, die lossen vanzelf op was er gezegd. ok, prima.. En eigenlijk lossen ook alle hechtingen "vanzelf" op. MAAR de donkere uitwendige hechtingen (donkerblauw of zwart zijn die geloof ik) kunnen maanden blijven zitten voordat er ook maar iets mee gebeurt! Ik heb zelf met een spiegeltje na zon 8 weken nog 3 hechtingen verwijderd.. 2 kreeg ik eigenlijk al los door er een beetje aan te zitten (klinkt stom ik weet t! ) maar die 3e zat SUPERstrak waardoor t knoopje bijna niet te zien was.. daar heeft vriendlief bij geholpen door t knoopje eraf te knippen (zie je t voor je, samen met pincet en schaartje daar aan de slag ) Ik was zo opgelucht toen ze weg waren! De witte lossen vrij snel op maar als er nog donkere zitten zou ik er niet op wachten.. t geeft heel veel last en eigenlijk voor niets.. Ik ga je niet aanraden om het zelf te doen maar ik zou er zeker niet mee rond blijven lopen als je ze nog ziet zitten
Ik ben ook 'geknipt' en de gynae had mij gezegd dat ik de eerste 6 weken best geen 'betrekkingen' mocht hebben. Dit owv het feit dat vanbinnen toch nog moet genezen en daar het inwendig is, duurt het natuurlijk langer om te genezen. Er vormt een soort van 'littekenweefsel' binnenin dat nadien wel weggaat. Ivm uw knip, ik heb deze laten wegdoen toen ik uit ziekenhuis kwam en is nadien ff gevoelig geweest maar nu geen last meer van.
Ik ben 10 weken geleden bevallen en ook ingeknipt, 5 weken na de bevalling voor het eerst gemeenschap gehad, was pijnlijk, 2e keer was ook pijnlijk, maar met de 3e keer had ik nergens geen last meer van dat was 7 weken na de bevalling. Bij de 1 duurt het langer dan bij de ander, maar komt goed hoor!