Waar koop ik positiebroeken (het liefste spijkerbroeken) met een witte buikband eraan vast? Ik heb nu 2 spijkerbroeken van noppies maar daar zitten donkerblauwe banden aan vast. Graag draag ik ook witte shirts maar zo'n donkerblauwe band die zichtbaar wordt onder het witte shirt is niet mooi. Waar koop ik deze broeken?
Je kan ook een broek van mamalicious kopen, die heeft een licht grijze band. Denk dat een witte band niet word gemaakt omdat dat er snellen smoezelig uit ziet. Maar met die grijze band gaat het prima met een wit shirtje!
Heb een witte band nog nergens gezien. Is het geen optie om een wit of huidskleurig hemdje te dragen onder je witte shirt? Zo los ik het op in elk geval.
Grijze banden zie ik nu ook voorbij komen inderdaad, hopelijk is dat wat. Dacht namelijk dat ze er ook met witte banden waren, niet dus
Ik draag dan vaak een witte buikband over mijn broek en dan mijn shirt/blouse er over of een dubbel hemdje. Bij de h&m voor 5 euro zijn ze te vinden. Broek met witte buikband zijn onvindbaar
Irritant is dat he?! Ik deed meestal nog een wit hemdje onder mijn shirt inderdaad, of zo'n buikband wat iemand hier zei is misschien ook een idee. Heb ze eigenlijk ook nooit gezien!
Ik heb wel twee broeken (skinny jeans) met wit elastiek, maar die zijn wel van de zomercollectie. De broeken zelf zijn ook wit en beige, van de Prenatal en h&m. Heb ze in donkere kleuren of spijker met witte band inderdaad ook nog nooit gezien. Ik weet niet welke kleuren je zoekt en welke maat je hebt, maar je mag ze zo van me hebben. Ik kan namelijk echt geen elastiek op m'n buik hebben, vind het verschrikkelijk zitten.
Ik heb een spijkerbroek met witte band van mamalisious, gekocht tijdens mn vorige zwangerschap. Overigens is het wit nu verkleurd (grijs/blauwig) door de spijkerbroek. Ook niet mooi dus