welke fles???

Discussion in 'Zwangerschap' started by Smokey11, Sep 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smokey11

Smokey11 Actief lid

Jan 20, 2013
    274
    23
    18
    Female
    Hallo allemaal,

weet zo niet in welke cat. ik het moet zetten dus daarom maar even hier.

Mijn dochtertje is nu 3 weken oud en heeft de eerste week uit Avent flessen gedronken.
    Duurde erg lang soms wel een uur om er 60cc in te krijgen.
    Ze viel elke keer in slaap en ad dus niet goed.
    Op aanraden van de Vk overgestapt op de Difrax S fles.
    Ging ander halve week goed ze dronk goed en ging al wat sneller.
    Nu heb ik sinds deze week het probleem dat ze de fles binnen 10 soms 15 min helemaal leeg heeft 100cc.
    Waarna ze meestal wat krampjes krijgt en soms wat spuugt zelfs na een paar uur.
    Spugen doet ze niet met golven maar ik hou haar ook echt een half uur op mijn schouder of rechtop.
    Maar die krampjes zijn zo zielig.

Nou ben ik aan het twijfelen of ik toch weer de Avent even zou pakken zodat ze er misschien toch weer wat meer moeite voor moet doen en er watr langer over doet.

Dinsdag moet ik naar het CB maar misschien dat jullie me al op de weg kunnen helpen.

Alvast bedankt.

2. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Dit kun je beter in het topic flesvoeding plaatsen maar ik ga voor de avent of die van dokter nog wat, weet de naam even niet meer. Met zon luchtfiler ding in het midden. En dan op de avent speen 2 of 3.
    Ik zelf vind difrax flessen ondingen omdat ze meestal aan de onderkant lekken en teveel lucht naar binnen gaat.

3. mamavan2kanjers

Aug 8, 2013
    33
    0
    0
    in het noorden
    Dat is een fles van doctor Braun ;)

4. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Ja idd thnx die is t :)

5. jaylinn

jaylinn Lid

Aug 26, 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

MIjn dochter is nu 3 maandjes en in het begin was het ook even kijken welke fles het beste is. Ik heb ook de s fles. Maar omdat mijn dochter ook veel spuugte, ben ik johnannesbroodpitmeel door de voeding gaan geven. Dit is tegen het spugen. De voeding word hierdoor ook wat dikker. Ligt er wel aan hoeveel scheppen je door de voeding doet. Het helpt heel erg bij haar, ze spuugt niet meer. We hebben haar bedjes altijd aan het hoofdeide al wat hoger gemaakt door wat boeken onder het bedje te leggen. En idd recht ophouden. Maar het johannesbroodpitmeel hielp hier heel erg. De voeding word wel na mate ze de fles leeg drinkt wat dikker omdat het afkoelt. Daarom gebruik ik al een hele tind de 123 standen speen van difrax. Ik begin op een en als ik verneem dat het wat moeilijk gaat zet ik hem op twee. Dit gaat goed. Hoop dat je hier wat aan hebt aan deze info.

groetjes

6. rums

rums Niet meer actief

Wij hebben de difrax, dr brown en de MAM fles geprobeerd. En uiteindelijk is de MAM fles waar we hele goede ervaringen mee hebben.

7. Sempje

Sempje Niet meer actief

Hier goede ervaringen met difrax!
    Wat iemand hier boven ook zegt, misschien kun je de 1-2-3 speen van difrax erbij kopen. Dan kun je gewoon op stand 1 geven. Als dat nog te snel gaat kun je evt nog wat indikken met nutriton.
    Dr Brown zijn ook prima flessen. Daar heb je ook prematurenspeentjes bij, dan is de flow niet zo snel.
    Succes!!

8. Smokey11

Smokey11 Actief lid

Jan 20, 2013
    274
    23
    18
    Female
    Hoi allemaal,

we gaan gewoon wat dingen proberen erg lastig.

De avent is geen succes net weer gebruikt.
    Was net zo snel leeg en 1x flink spugen tijdens de fles en nog 1x na de fles dus nog vaker als met de S-fles.

Alvast bedankt voor alle reacties.

X

9. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Hier gebruiken we de Tommy Tippee fles en geen last van krampjes:)

Share This Page