gemeenschap na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Happygirl86, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer gemeenschap na bevalling

1. binnen 2 weken

2. na 3 tot 6 weken

3. na 6 tot 10 weken

4. na nog langere tijd

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    BTW mijn handtekening is geen verdediging maar hopelijk een eye opener voor mensen die het als last zien ;)

2. 6 weken ongeveer.. En ging eindelijk wel goed, na 3x weer pijnloos en lekkerder als tevoren.

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Er wordt niet voor niets gezegd: 'moe maar voldaan'
    Ik schrijf nergens 'effe zin maken'.
    Ik denk, hoop en verwacht dat het zorgen voor een kind voor niemand echt een last is, hooguit soms wat lastig; 'doe ik het wel goed'. Werken doe je nooit omdat zorgen voor je kind een last is.
    Volgens mij hebben we elkaar genoeg gezegd.
    Er werd gevraagd naar jou mening over gemeenschap na de bevalling: niet naar jouw mening over mijn mening en mijn mening over jou mening en jou mening over mijn mening....

4. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een discussie is dit geworden zeg...
    Ik ben ook thuisblijfmoeder, maar heb gelukkig wel een sociaal leven en ja ook ik 'maak' af en toe zin.

En ontopic, na de vorige bevalling duurde het een week of 6.

5. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik ben tijdens de bevalling uitgescheurd. Vorige week voor het eerst penetratie geprobeerd, ik bovenop, en dat deed pijn. Ik kon 2 cm van hem verdragen. Toen ik het na een paar seconden nog een keer wilde proberen, was hij tot mijn verbazing al gekomen :p

Ook ik moet soms zin maken, en soms heb ik geen zin om zin te maken. Ik heb een druk leven, werk fulltime, en dan ben ik wel regelmatig te moe. Maar ik doe het, omdat ik mijn oude seksleventje weer terug wil, niet alleen om mijn vriend tevreden te houden. Als ik geen zin heb en hij wel, dan ben ik niet te beroerd om hem een handje te helpen.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dames graag ontopic en elkaars meningen respecteren.

kwebbel

7. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Doe ik: goed plan!

8. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Hmm.. Hier lukt het dus gewoon niet.. Gewoon heel pijnlijk, lijkt veel te klein, littekenweefsel van de knip voelt naar..
    Ik heb ook vaccuumbevalling gehad.
    Heeft dat er iets mee te maken dan?

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier na 4 weken. Ik wou wel eerder, maar durfde niet vanwege mn ks wond en bovendien vloeide ik nog. Na 4 weken vloeide ik geen bloed meer maar nog wat slijm. We gebruiken nu zowizo condooms ( Bah... ) omdat ik geen anticonceptie kan vinden waar ik me prettig bij voel...

10. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Misschien is het verstandig om het toch eens door de gyn. te laten bekijken. Heb van dichtbij mee gemaakt dat er niet goed gehecht was en een herstel operatie nodig was. Je hebt vast al glijmiddel geprobeerd. Wel heel vervelend dit. Sterkte ermee.

11. Alita

Alita Niet meer actief

hier was de knip zo groot dat het heel lang duurde voordat het geheeld was...Ik had hechtingen binnen en buiten en de vacuum is er niet echt met geduld ingeduwd zeg maar;)...

Ik heb toen besloten te wachten en te kijken wat het deed....echt veel zin had ik toen toch niet in het begin;) Alleen was het hier wel zo dat het vanbinnen en bij het randje zeg maar pijn deed...

Deel Deze Pagina