Of halve miskraam eigelijk. 4 dec begon ik met bloeden, 6 dec vrucht verloren. Tot op heden nog steeds minimaal bloed verlies, maar ook nog zwanger ( vanishing twin syndroom ) Gelden nu eigelijk de zelfde regels dus pas weer na het vloeien seks? Of is het in mijn geval weer anders, ik durf niet ivm infectie gevaar, bedoel er zit er nog 1. iemand antwoord op mijn vraag?
Ik ben het eens met bovenstaande. Ik zou voor de zekerheid ook even de verloskundige bellen met je vraag.
Wow bijzonder. Wist.je voor de miskraam al dat het een 2ling was? En was je niet compleet verrast na een miskraam een kloppend hartje? Hihi nieuwschierig. hier echt 1 helaas miskraam gehad vrijdag maandag, na controle
Voor de zekerheid condoom gebruiken totdat het bloeden helemaal gestopt is (dat advies is ook na de bevalling zolang je nog bloed)
Nee wisten we niet, zelfs de gyn stond er van te kijken haha. Dus met condoom mag wel, misschien een optie dan. Vandaag alleen vanochtend wat met afvegen, en is echt nog heel weinig maar goed bloed is bloed