Gemeenschap na mk, oorzaak van vloeien/bloeden?

Discussie in 'Miskraam' gestart door karlijn, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijn

karlijn Niet meer actief

#1 karlijn, 7 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2009
    Vorige week dinsdag ben ik gecurreteerd, nadat de week ervoor de miskraam is opgewekt met medicijnen.
    Na 4 dagen had ik geen bloedverlies meer.
    Omdat ik een opgejaagd gevoel heb, mbt het zwanger worden, hebben we zondag gemeenschap gehad.
    Zondagavond begon ik bruin slijm en oud bloed te verliezen.

Kan de gemeenschap hier de oorzaak van zijn? Ik weet dat je pas gemeenschap mag hebben als je niet meer bloed/vloeit. Op het moment van de gemeenschap deed ik dat ook niet meer, enkele uren daarna wel. Kan het kwaad?

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik denk dat het geen kwaad kan op zich, je was tenslotte niet meer aan het vloeien... ik zou nu wel even wachten met gemeenschap tot het weer over is...
    sterkte!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik kreeg van de gyn te horen dat ik zeker 2 weken moest wachten zodat de wond goed zou genezen om evt infecties te voorkomen.. ook mocht ik die tijd niet in bad..
    ik zou niet alleen voor je lichaam wat meer rust houden... het is niet niks wat je meemaakt.. neem je tijd.. heel veel sterkte en heel veel succes met zwanger worden! :)

4. Loe

Loe Niet meer actief

Het is bekend dat het bij sommigen na de curettage eerst stopte, om daarna weer te beginnen (het bloedverlies). Mijn gyn heeft gezegd te wachten met gemeenschap totdat het bloeden over is (ivm infectierisico).

5. karlijn

karlijn Niet meer actief

#5 karlijn, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2009
    Dat was ik ook zeer zeker van plan. Dank julle wel voor jullie advies en opbeurende woorden.

Deel Deze Pagina