Wij hebben ook gewoon seks tijdens mijn menstruatie. Als het erg is, dan niet, maar dan vooral omdat het wat onpraktischer is als het er uit loopt. Ik vind het een belachelijk idee dat het ongezond zou zijn voor de man, ik ben erg benieuwd naar de wetenschappelijke risico's hiervan voor de man. Wel leuk om te lezen dat er meer zijn die het gewoon doen. Mij helpt het juist ook nog wel eens als ik veel menstruatiepijn heb. Verlicht dan vaak. Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mannen het niets vinden, of dat sommige vrouwen zich er dan ongemakkelijk bij voelen.
heb ik dus nooit gedaan en zal ik nooit doen gewoon omdt het me echt vies lijkt en onhygienisch en om mijn geloofsovertuiging;
Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om tijdens mijn ongesteldheid sex te hebben. Vind het persoonlijk ook niet erg fris.
buiten dat het niet van mijn geloof mag, vind ik het vies en ik voel er niet gemakkelijk bij. Heb nooit gedaan en zal het zeker ook nooit doen.
@ layla even offtopic Maar meid wilde even zeggen wat schattig is je zoontje Vooral die foto met dat leger pakje bayildim ( ben er helemaal weg van)
nouja zeg, hoezo zou het schadelijk kunnen zijn voor de man? wat is dat voor een onzin? waar heb je dat vandaan dan? Het enige verschil met normaal is dat de man in aanraking komt met bloed, ennuh tenzij je enge ziektes hebt, is dit NIET schadelijk hoor... als je met zulke statements maakt, kom dan met onderbouwing graag. voordat je evt mensen bangmaakt! het enige wat op inet te vinden is is dit: door de vermindering van de zuurgraad van je muts ben je evt eerder vatbaar voor soa's, maja, die soa's moeten alsnog ergens vandaan komen he? en er is een eventuele vergrote kans op endo wanneer je vrijt tijdens je ongi, maar dit is nog niet verder onderzocht en dus nog absoluut NIET voor waar aangenomen! verder antwoord op de vraag: nee ik seks niet tijdens mijn ongi, ik vind het heel erg vies...bahbah, maar dat is ieder voor zich...
mwah, er zijn allerlei manieren om het "vieze" er van behoorlijk te beperken. Persoonlijk vind ik "standje onder de douche" de meest efficiente. Geen enkel probleem... En als er het 1 en ander vies wordt hebben we nog altijd een wasmachine... Het is voor zover ik weet niet ongezond. Ik ben ook wel benieuwd naar evt. bewijs van deze stelling. Ja, als je AIDS hebt of zo lijkt het me niet echt bevorderlijk voor de gezondheid van je man om sex met je te hebben tijdens je menstruatie, maar ja daar ga ik dan maar even niet van uit. Groetjes Maris
Trouwens jou ogen zijn ook prachtig Ik heb ook groene ogen maar vind ze echt niet zo mooi zoals die van jou
ik heb er nog nooit eerder van gehoord, maar dat zegt niks natuurlijk. Ik vind het zelf gewoon niet prettig.
Het is inderdaad zo dat als je vrijt tijdens je menstruatie de kans op overdracht van soa's en hiv van de vrouw naar de man iets groter is. Maar mij lijkt dat je in die situaties al niet eens onbeschermd vrijt! Dus gewoon doen als je er zin in hebt
hallo dames, het is hier echt fifty fifty de een vind het behoorlijk onsmakelijk en de ander vind het iets heel normaals. omdat bijna iedereen van mening is dat het niet schadelijk is, wil ik mijn stelling uiteenzetten alvorens men denkt dat ik bepaalde zaken beweer zonder enige bewijs ervoor te hebben. ik heb het uiteraard niet zo 1 2 3 uit mijn duim gezogen, het is iets wat voor mij erg logisch is maar het kan zijn dat jullie dat niet vinden, no prblm. uit onderzoeken kan worden opgemaakt dat een menstruerende vrouw niet onrein is, maar het geslachtsorgaan en het menstruatiebloed onrein zijn. om DIE reden is het voor de man BETER dat hij in die periode geen gemeenschap heeft met zijn vrouw, om ziektes te voorkomen, alsook voor de vrouw niet. helaas heb ik op dit moment geen bewijzen bij de hand, maar ik beloof zeer zeker dat op een zekere dag hier te plaatsen! de reden waarom IK vind het dat ongezond is, is omdat ik vanuit mijn religie heb meegenomen dat menstruatiebloed onrein is, en om die reden wij ons moeten onderscheiden tussen reinheden en onreinheden. het heeft verder geen enkele gevolgen voor de vrouw, omdat zij niet zoals in de jodendom zij gedurende die periode afgezonderd wortd en tijdelijk in een andere ruimte moet leven. de vrouw en man binnen de islam mogen dan gewoon wel van elkaar genieten op voorwaarde dat zij verder geen geslachtsgemeenschap hebben (wel mag je gewoon je man bevredigen, dus de man mist niet veel hoor hij mag toch intiem met haar zijn) in mijn religie geldt de volgende regel: beter voorkomen dan genezen. daarom zijn er bepaalde regels opgesteld om bepaalde zaken beter te voorkomen, snappen jullie dat? het heeft verder geen kwade gevolgen hoor, het is gewoon meer voor je eigen bestwil. er zijn gelukkig genoeg uitwegen om het niet moeilijk voor ons te maken maar goed. ik wens verder gewoon op een normale manier te communiceren omtrent dit onderwerp, omdat ik weinig zin heb in hevige discussies. dus daarom wil ik bij voorbaat zeggen hoe ik erover denk, verder bestempel ik niemand als vies en onrein als die wel gemeenschap hebben, ZELF weten ik wilde gewoon graag weten hoe de ''nederlandse vrouw'' erover denkt omdat ik hier nooit eerder met iemand over gehad heb ik vind het leuk om elkaars meningen te delen, mits dat gebeurt op een vriendelijke manier uiteraard groetjes, mammieloves
Het is niet slecht! Ik zelf voel me niet bepaald erotisch de eerste dagen, dus heb dan niet echt behoefte aan seks. En het wordt zo'n zooitje Maar slecht is het niet!
btw ik zal de STELLING bij deze veranderen, omdat ik merk dat velen denken dat ik vanuit mijn visie datgene SLECHT vindt terwijl ik reeds mijn mening daarover gesproken heb. ik vraag enkel om jullie mening, niet om mij ervan te beschuldigen dat ik dingen slecht vind die jullie niet slecht vinden