gemeenschap tijdens menstruatie

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Hier gewoon sex hoor en dan zonder condoom, die ondingen gebruiken we nooit. Als ik na de sex maar meteen ga plassen bijft het bed ook schoon. Mijn vent heeft gewoon een rol wcpapier in zijn nachtkastje dus die is ook zo weer schoon (we douchen de volgende dag natuurlijk).

    Groetjes
     
  2. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Mijn kerel is ook niet vies van mij, hij likt gewoon om het touwtje heen :) :) :) :) :)
     
  3. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Whoehahahahahaha :) :) :)
     
  4. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dat is echt ranzig bleghhh
     
  5. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik lees hier de meest uiteenlopende verhalen haha :)

    Ik heb wel ontzettend veel zin als ik ongi ben ....maar hubbie is geen echte zeeman en bevaart geen rode zee ;)

    L.sybje
     
  6. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    pfff tja ieder voor zich, ik heb er ook niet altijd zin in, en soms vindt ik het idd vies, maar ik heb het ook wel eens gehad dat ik gewoon een onbedwingbare zin had en tja....als je dan lekker onder de douche staat en ff een "gil" naar beneden geeft...is mannetje er als de kippen bij hoor...

    echte schippers varen ook door de rode zee zegt hij dan... ;)

    en kom gewoon heerlijk voldaan en schoon weer onder de douche vandaan :)
     
  7. Niet meer actief

    ik vind t vies, en vind het wel lekker een weekje rust ;)
     
  8. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0

    Hahahaha, ik ben net ongesteld, ga dit straks meteen aan mn vriend laten lezen als ie thuis komt. Dan wil ie NOOIT meer. Zo ranzig! :)
     
  9. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0

    Hihihi, grappig zo'n forum. Dit bespreek ik normaal niet met mn vriendinnen en op zo'n forum dus wel. Ik moet vast even lachen als we elkaar zondag treffen bij de lunch. We weten meer van elkaar dan menig vriendin die ik al heel lang ken. :) :) :)

    En on topic: nope, hier hooguit de laatste dagen. Met condoom is hier ook niet echt een optie. Ik ben er niet weg van maar mn vriend vindt ze zo erg dat zijn zin spontaan over is.
     
  10. Mamavyas

    Mamavyas Fanatiek lid

    22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ieeehhhh dit vind ik echt vies.
     
  11. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Volgens mij is het helemaal niet slecht en ook niet schadelijk voor je lichaam.

    Vind het wel niet echt een fijn idee, ook al is de zin die dagen meestal groter. Alhoewel, misschien is het juist de gedachte dat het niet 'kan' dat mij meer zin doet krijgen.. :-k

    Ik doe het dus NIET!
     
  12. sunnycloud

    sunnycloud Fanatiek lid

    28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Mij niet gezien, vind het zelf al vies genoeg. Nee ik heb er misschien dan wel meer behoefte aan (wat ik trouwens altijd raar vind maar goed) maar we doen het niet. Verboden gebied tijdens de menstruatie.
     
  13. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wij hebben het één keer gedaan. In bad, als je in water ligt, bloed je toch niet. Het was de derde dag ofzo, dus sowieso weinig bloed. Maar het was léékkkkerrrrrrr!
     
  14. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nee nee nee nee nee nee
    kan er niet meer over zeggen
     
  15. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nee doe ik liever na me menstruatie vind het niet bepaald fris eigelijk...
     
  16. polman

    polman Actief lid

    14 jan 2007
    138
    0
    0
    Als ik "De lounge" zo eens doorblader, dan snap ik waarom vrouwen roepen dat mannen maar aan 1 ding denken....

    Om net te doen alsof ze zelf niet zo zijn..... ;)

    on-topic:

    "Een goede schipper vaart ook over de rode zee"
     
  17. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hahaha zo is het maar net polman :)

    en dames er is al een bericht gepost waarin staat dat het NIET gevaarlijk oid is voor je
    dus dat is al ontzenuwd
     
  18. Belle

    Belle Fanatiek lid

    7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik bloed nogal heftig de eerste drie dagen, en dan voel ik me wat ongemakkelijk. Maar in de dagen daarna, ach...

    Met alle respect, wat ik persoonlijk nogal wonderlijk vind is de opvatting van de religieuze dames hier dat er gedeelten van de schepping onrein zijn. Waarom zou de cyclus van de vrouw heilige en onheilige dagen kennen? Maakt het dan niet allemaal deel uit van het werk van de Schepper?

    Belle, doet haar best het te begrijpen, maar kan waarschijnlijk wel wat hulp en uitleg gebruiken hier.
     
  19. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    bbrrr nee dankje wel.
    Hij mag mn lichaam niet eens aanraken waar dan ook, voel me dan gewoon heel naar, en 6 dagen elende, en dan nog naweeën ervan. Ach hij vind het niet erg, en al vond het wel erg had hij een probleem hihi
     
  20. Phemme

    Phemme Actief lid

    29 aug 2007
    452
    0
    0
    Wat een fabel dat water de menstruatie zou stoppen!
     

Deel Deze Pagina