gemeenschap tijdens menstruatie

Discussie in 'De lounge' gestart door mammieloves, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

  2. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Vind het vooral raar dat in het moslim geloof de dame wel moet bloeden tijdens de huwelijksnacht (ivm bewijs dat ze maagd is) en dat dat dan niet vies word gevonden? maar tijdens de menstruatie is dat ineens vies en not done? vreemd hoor. Maar zal wel weer aan mij liggen.

    Maar eerlijk is eerlijk ik heb er ook weinig mee als ik ongesteld ben, maar dat wil niet zeggen dat we het nooit hebben gedaan als ik ongesteld was.
    Er is trouwens geen bloed zo schoon als menstruatie bloed dus als je verder niets mankeert kan het echt geen kwaad en anders een regenjasje om doen.

    En Polman, inderdaad een goede schipper gaat ook door de rode zee! Zo mee eens.
     
  3. sofaan

    sofaan Actief lid

    11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    nooooooooit is bij ons geloof ook slecht dus ik heb het nooit gedaan jakkes het idee al
     
  4. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wij doen het bijna nooit tijdens mijn menstruatie maar het komt soms wel eens voor. Mijn man is moslim maar heeft er totaal geen moeite mee de rode zee te bevaren. Het is meer dat ik me er niet prettig bij voel.
     
  5. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Mamalieske: Je hebt helemaal gelijk over die huwelijksnacht.. Ieder zijn geloof natuurlijk, maar sommige dingen vind ik echt absurd!

    Ik geloof in niks en daar ben ik blij om als ik dit allemaal lees..
     
  6. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ach ja want het zijn natuurlijk alleen de moslim meiden die het niet doen tijdens de menstruatie he
     
  7. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Nee hoor, ik doe het ook niet.
     
  8. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    De laatste 2 dagen dan hebben we wel sex ik heb dan maar een hele erge lichte uitschijding dat je het niet echt meer ongesteldheid mag noemen en weet je wat ook helt even een vaginale doche.
     
  9. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik ook niet,getver al die smurrie op wonkie!

    maarre ik las ergens dat bloeden stopt als je in bad gaat? WHAHAHAHA....dan spoort mijn lijf niet denk want ik bloed vrolijk verder!
     
  10. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Vroeger deed ik het niet, maar mijn man leek daar van in het begin absoluut geen bezwaar tegen te hebben. Toevallig was de eerste keer dat we 'in de richting gingen van seks' tijdens mijn menstruatie, dus ik zei hem dat meteen, omdat mijn exen dat niet wilden, maar voor mijn man maakte het niet uit. En zolang ik dan ook zin heb, is het feest natuurlijk. Bovendien heb ik ook al gemerkt dat er dan ook bijna geen bloed aan te pas komt hoor :)
     
  11. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    same here !

    als je de laatste dagen bijna niet meer bloed kan het nog wel eens gebeuren.

    maar de eerste dag ben ik altijd zwaar beroerd dus zal het echt niet gebeuren.
    ik kook trouwens ook niet tijdens de menstruatie,heb ooit eens gehoord dat je eten ervan kan omslaan.dus die houden we erin :)
     
  12. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    heb wel ooit gehoord dat het niet goed kan zijn als je ongesteld bent en je maakt gehakt, en je kruidenboter kan er door mislukken als je het maakt terwijl je je periode hebt...

    of het waar is weet ik niet, heb er zelf nooit rekening mee gehouden in ieder geval en er is ook nooit iets mislukt... ;)
     
  13. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Eerder deden we het nooit, toen had ik 7 dagen met veel bloedverlies, maar sinds de laatste paar maand ben ik nog maar 3 daagjes ongie, en heb eigenlijk ook heel weinig bloedverlies, dus hier geen problemen met sex. Na afloop uiteraard even douchen en dan is het weer fris :)
     
  14. Niet meer actief

    valt me ook op dat tijdens de sex het bloeden wel lijkt te stoppen...hier dus echt weinig bloed, al moet ik zeggen de eerste dagen zoveel buikpijn dat ik sowieso niet wil.
    Mn man had eerst zoiets van: ja wel met condoom, en toen zei ik nee dan laat maar, hallo het is al schraal door de menstruatie en dan ook nog rubber erbij..
    Inmiddels heeft ie zoiets van: oh ja er bestaat water en zeep :D
     
  15. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee moet er niet aan denken om dan sex te hebben :pale: , en me vriend trouwens ook niet.
     
  16. daantje86

    daantje86 Fanatiek lid

    20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    wij doen niks als ik ongi ben moet er niet aan denken
     

Deel Deze Pagina