Hallo dames, Ik ben 1 dag overtijd, heb menstruatiekrampjes en mijn buik voelt een beetje stijf aan alsof ik buikspieroefeningen heb gedaan. Ik heb een cyclus van altijd netjes 30 dagen. Ik wil graag testen maar ik ben zo onzeker, ik wil graag zwanger zijn,maar ben bang dat elk moment meschien me ongi kan komen of dat de test negatief uitkomt. Ik heb afgesproken met me vriend niet te testen en te wachten tot het weekend, als het niet komt. Maar ik heb zo'n drang om nu naar de apotheek te rennen ZUCHT Ik wilde dat gewoom effe kwijt. Chu
Uhh ja, lastig. Misschien als je inderdaad ff een test doet en hij is positief heb je wel een heel leuk cadeautje voor valentijn
Je bent nog niet 1 dag overtijd. Als je vandaag ongi word heb je een cyclus van 30 dagen. Morgen ben je pas echt overtijd. En probeer inderdaad nog een paar daagjes te wachten, want als je dan zwanger bent zal het meteen duidelijk zijn en hoef je niet onzeker te zijn. Veel succes! En laat het ons weten.
Hoi Chu, ik snap dat je het erg spannend vind! Maar het is bijna weekend! Nog ff doorbijten meid! Ik zelf zou zo lang niet wachten maar ik hoop dat jij die dagen goed doorkomt nog ff!
Vrijdag is toch eigenlijk al weekend? Morgen is het zo, dan kun je testen! En als je het echt niet uit kunt houden, zou ik gewoon testen als ik jou was, dan ben je er vanaf, en heb je misschien wel de meest speciale valentijnsdag!
Hoi meid, Ik begrijp je probleem. Ik zou ook pas vrijdag gaan testen maar heb het ook gister al gedaan. Beetje voorbarig maar ik moest het weten. Mijne was negatief, maar heb nog geen menstruatie. Ook geen klachten, wel zere borsten en raar gevoel in de buik. Sterkte met testen het weekend (mocht je dan nog niet ongi zijn). We horen graag hoe het afloopt natuurlijk.
Dankjewel voor jullie reacties dames. Kus26: dacht ik ook aan ja, zou erggg leuk zijn inderdaad! Ikdus: Hoe bedoel je eingelijk, 15 januari was ik laast ongesteld geworden als ik dan tel zit ik vandaag op dag 31 tochh, of tel ik verkeerd?
Heb even op de calculator gekeken en daar staat dan gewoon dit: 15 Januari 2007 Eerste dag van je laatste menstruatie 28 Januari 2007 Een beetje vruchtbaar 29 Januari 2007 Vruchtbaar 30 Januari 2007 Erg vruchtbaar 31 Januari 2007 Eisprong 5 Februari 2007 Innesteldag 14 Februari 2007 Vanaf hier kun je testen 24 Oktober 2007 Vermoedelijke bevallingsdatum
Als je een cyclus van 30 dagen hebt, wordt je op dag 31 ongesteld! Het begin van je menstruatie is dag 1 van een nieuwe cyclus! Maar succes, ben benieuwd!
Dank u, maar nu de test negatief was, zit ik gewoon te wachten tot mijn ongi komt. Komt die morgen niet, ga ik zaterdag nog een keer testen (je weet het nooit toch?) Ik snap je met: STRESS
Ik zie het nu, heb altijd verkeerd geteld heb een cyclus van 29 dagen. dag 30 dat ik ongesteld wordt is dus in werkelijkheid dag 1 van me nieuwe cyclus. ga mn banner metteen veranderen. Wat een domme fout zeg, raar dat ik er nooit bij heb stilgestaan. dankjewel dammes
Dames, we konden niet wachten, na een fijne Valentijnsdag achter de rug te hebben gehad, zijn we toch maar in de nacht langs de apotheek gereden ( ik bleef maar doordramen ) en jah hoor Im Pregnant . Ben vandaag naar de huisarts geweest, moet nu me gyno bellen om een afspraak te maken. Mijn vriend en ik , en jullie weten het, ga nu eerst wachten todat alles wat meer zeker is, moeilijk hoor want ik zou het wel aan iedereen willen vertelen. Wens jullie ook veel suc6 met zwanger raken. Groetjes Chu