Vanmiddag hebben we de uitslag gekregen van het zaadonderzoek en volgens de gyn was het heel goed! Hij zei dat de uitslag 51,5 was met geen opmerkingen. Nu heb ik een beetje gegoogled, maar wat betekent die 51,5? Ik kan het niet vinden, iemand een idee?
Kan 2 dingen betekenen volgens mij: óf dat de hoeveelheid "goede zaadjes" (A of B) samen 51.5% was (zou min. 50% moeten zijn bij goed zaad) óf dat het 51.5 miljoen zaadjes waren, wat volgens mij heel veel is. Maar zou het gewoon even aan hem navragen. Gefeliciteerd!
Thanx voor je antwoord! Zit wel een beetje verschil tussen Hoop dat de assistente ook uitleg geeft als ik bel, want heb nog geen vervolg-afspraak staan.....
Even gebeld en 51,5 betekent heel goed! Ze had het over miljoenen, maar ik moets dit allemaal maar vergeten. En eraan denken dat het super goed is! Dat is echt super, maar nu heb ik echt zoiets van: wat is er dan? Bij mij alles goed, bij mijn vriend ook, maar toch al in ronde 14........
Hai Meid, Ook ik in ronde 14 en bij ons is ook alles goed....zo zie je maar dat het niet gelijk iets hoeft te betekenen als je nog steeds niet zwanger bent! Maar wel heeeel fijn dat het zaadonderzoek goed is he! Ik had er toen ook zo'n blij gevoel van Toch gewoon lekker blijven klussen....en dan als het goed is moet het vanzelf een keertje komen! Groetjes Debby
Ja, volgens mijn gyn wordt 80% in het 1e jaar zwanger en 90% in 2 jaar... Dus we gaan er maar vanuit dat we bij de 90% van jaar 2 horen!
Bij ons duurt het ook lang terwijl alles bij ons goed zit.. Blijkbaar is onze tijd nog niet gekomen.. Dusssss blijven klussen!