Haha, erg leuk onderwerp. Ik voel me soms wel een beetje een man hoor , ik ben niet zo van het voorspel en ook niet van het eindeloze vrijen. En nadat het klaar is wil ik gewoon slapen, geen gefriemel ofzo hahaha! Dus een minuut of 10 en dan heb ik het wel gehad . Wat iemand hier eerder al schreef, met een kindje komt het er gewoon niet meer van om zo de tijd te nemen (tenminste, bij ons niet). Mijn nachtrust is een stuk belangrijker voor me
O geweldig he zo'n forum. Die van mij wil eigenlijk alleen maar op bed. Heeeel soms eens op de bank en als we op vakantie zijn dan in de boot maar verder houdt het wel op. O en een heel enkele keer onder de douche. Hoe zit dat bij jullie ????
Dat eeuwige gefriemel vind ik ook niets, en zeker niet er na! Nemo:Bij ons is het lengte verschil meer de beperking Omdat hij echt een stuk groter is dan ik, is het bed toch wel het meest confortabel.
hahaha volgende onderwerp lees ik: waar! Wij zijn wat dat betreft toch wel ondernemend. Het begon in het begin in de auto, lekker krap, maar het lukte, wel moeilijk om hier in de stad een rustige plek op te zoeken Toen we samen gingen wonen hebben we de vloer van de flat ingewijd, dan heb je de bank en het bed, das vrij normaal, op het aanrecht als de kleine op school is ( ), in het zwembadje achter, op de vloer, in de tuin in het gras, maar toch geven we de voorkeur aan het bed, ligt, zit staat nog het comfortabelst! Oh ja en niet te vergeten snachts op het balkon in Turkije! 8)
een zeer leuk onderwerp. bij ons duurt het verschillend tussen de 10 en 40 min. op de bank of bed. maar de freqentie is erg laag, want ik zit om de week een week in de nachtdienst dus ga ik ´s-avonds naar mijn werk als man lief naar bed gaat en als ik eruit kom is man lief net aan het werken en komt 15 min voordat ik in de avond weer weg moet thuis en ´s morgens denk ik maar aan 1 ding en dat is slapen, en in mijn vrije week heb ik 3 avonden nodig om bij te komen ofwel ik val vrij snel in slaap. ik houd ook niet van hele lange voorspellen en gefriemel.
....whahahaha..... Tja, bij ons verschilt het dus ook he! Soms een vluggertje als we wakker worden..(hihnihihi..nog ff snel knuffelen voor we gaan werken..) Deze duren dan ook maar 5 minuten of zo? Maar we kunnen er ook de tijd voor nemen hoor en dan zijn we een 3 kwartier tot 1 1/2 uur mee bezig... We doen het trouwens waar het ons invalt...Op de aanrecht, op het balkon, buiten in de natuur, op de gang (tegen de muur..), in de auto, onder de douche, in bed, op de bank en op de salontafel..nou amen.... 8) Maar lekker zacht in bed, blijft toch wel de favoriet hoor! Beiden zijn heel creatief in het liefdesspel, we verzinnen vaak de leukste dingen om elkaar te pleasen...(nou ga ik wel heel ver he!....hahahaha zal me ventje leuk vinden om te lezen.) Veel sexplezier dames en dat jullie gauw de vruchten ervan mogen plukken....
Oh ik had een keer van mijn baas (huisarts) gehoord dat in de sauna voor een man gevaarlijk kon zijn. Weet niet meer precies waarom.
Oh, ja super handig sex als je al kinderen hebt. Ben je net bezig heeft er eentje een nachtmerrie en ligt te huilen of ben je net lekker bezig komt er zo'n snotneus de slaapkamer op lopen. Je vraagt je inderdaad af hoe wij in godsnaam nog een 3de hebben kunnen 'maken' met al die storingen. En nu hebben we geen sex meer hubbie vindt dit niet geweldig met dikke buik en is bang dat hij mij pijn doet, aangezien je geregeld van positie moet verwisselen zodat je bekken e.d. niet pijn gaat doen.
Hahaha, nu word ik met mijn neus op de feiten gedrukt, wij doen het nooit langer dan een minuut of acht! Mijn mannetje komt altijd errug snel klaar! We proberen het soms te rekken, maar helaas, maar ik klaag niet hoor! groetjes van mara
Kan zeggen dat sinds de zwangerschap het een aanzienlijk stuk minder werd, vooral met mijn bekkeninstabiliteit. Toen na de zwangerschap een tijd nog niet ivm hechtingen, Maar het is nog steeds niet byzonder vaak, maar als het zover is dan....... Groetjes Carry
jeetje al die reacties, was nog aan het twijfelen om hierover iets te schrijven. wij doen het heel wisselend in tijd, ruimte en frequentie. hebben wel heel het huis al gehad en zelfs met onze kleine vinden wij nog genoeg tijd wanneer we zin hebben. tijdens de zwangerschap werd het iets minder, zeker op het begin vond mijn vriend het een heel raar idee. na de bevalling heeft het ongeveer 2 weken geduurt voordat we zover waren en het was weer als vanouds. haha liefs femke