kwijlen in mn slaap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Deerne85, Oct 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Zo lekker onsmakelijk onderwerp weer :D

Ik heb de laatste maand erg veel last van kwijlen in mn slaap, als ik wakker wordt is mn hele wang en een stuk van het kussen nat... :( Kan ik iets doen om dit te verminderen, heb hier nooit zo erg last van gehad. Ik adem slecht door mn neus omdat ik vaak verkouden ben (nu niet hoor) maar als ik in slaap val ga ik dus automatisch door mn mond ademhalen. Waar komt al dat kwijl van?? Heb wel meer last van maagzuur, en heb daar rennies voor, zou het kunnen dat er meer kwijl aangemaakt wordt vanwege het maagzuur?

Heeft iemand anders hier ook last van? Ik baal er van, slaap graag in mn vriend zn okselkuiltje maar laat dat nu maar achterwege, want ik wil niet dat hij wakker wordt met een natte oksel, hahaha :);) (zou hem niks uitmaken, hij is niet vies van mij, maar is meer mijn gevoel, zoiets wil je niet!!! :()

2. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Hihi... Sorry, moet even lachen om het stukje okselkuiltje :)

Maar ik heb geen oplossing, heb het zelf niet gehad...
    Succes, ik snap dat je het vervelend vindt!

3. Tamireya

Tamireya Actief lid

May 25, 2012
    492
    0
    0
    ik moest even lachen hoor maar wees gerust, je bent niet alleen :D

Vreselijk als je ´s nachts wakker word in een zee van kwijl bahhh.

Weet ook niet waar het vandaan komt maar hoop dat het ook weer weg zal gaan.
    Wat ik erger vind is dat ik bewust merk dat ik snurk :)
    Vreselijk zeg .... val je net in slaap schrik je weer wakker omdat je jezelf hoort snurken :D

Eergisteren was het zelfs zo erg dat mijn man me wakker gemaakt heeft ... conclusie van hem: "in het vervolg ga ik wel op de bank slapen als je zo erg snurkt, je mopperde zelfs nog nadat je weer in slaap was gevallen" :)

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb het ook.
    Ook als ik ga eten ga ik kwijlen... hahah.
    Het komt doordat alles beter doorbloed is enzo.
    Helaas valt er weinig aan te doen verder.
    Anders maar een klein handdoekje in je vriends okselkuiltje leggen en daar je koppie op leggen. :D

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    Herkenbaar,

hier is het een van de eerste symptomen als ik zwanger ben. Dan begin ik mega te kwijlen en dan 9 maanden lang.
    Lekker sexy he. Maar het gaat over, enkel baby eruit werken. GNIF

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Hihi, hier ook herkenbaar. Heel charmant he?
    Snurken ook en ook het er van wakker schrikken hahaha...
    Xxx

7. namoli

namoli Bekend lid

Jan 27, 2012
    697
    0
    0
    ik meld me ook... ook een hele kwijlvijver hahaha

8. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    hier nog een kwijler! ik adem al lastig door mijn neus, tijdens de zwangerschap zo'n beetje niet :O
    ik ben vast alle hydrofielluiers aan het testen en hoop maar dat het kwijltijdperk snel voorbij is als de kleine eruit is!

9. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

May 10, 2012
    1,681
    0
    0
    Fijn dat het "normaal" is ;) Denk dat ik inderdaad maar een stapeltje handdoekjes bij het bed ga leggen, haha!! :)

10. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik kwijlde ook haha, nu nog heel af en toe maar niet meer als zoals in m'n zwangerschap.. Vond het zo vies.. Maar goed het gaat over ;)

11. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    ik kwijl ook wel eens als ik slaap of ik nou zwanger ben of niet :)

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    ik ben ook een heeeerlijke kwijlerd hahahahaha ligt eraan hoe diep ik slaap en de stand van mn hoofd op mn kussen :)

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Oh wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben hier dus ook hele rivieren :) en snurken :D ik hoor ook mezelf vooral als ik onder een film op de bank inslaap val

14. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Snurken, kwijlen, ik sluit aan. Ik kan soms het beste zo'n kraammatje onder mijn hoofd leggen, en het snurken, ja ik hoor het zelf maar ik slaap gewoon stug door. Een plekje naast me luistert dan vol verbazing en kijkt ook vol verbazing naar dat kwijlende, ronkende, zuchtende en steunende vrouw naast hem. Want zuchten en steunen doe ik schijnbaar ook in mijn slaap echt van die geluiden alsof ik veel pijn hebt, niet die andere ;)

15. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Om te kwijlen hoef ik niet zwanger te zijn hoor ik kwijl nu nog hahaha

*slurp*

Share This Page