Ik heb net gestemd. Voor de eerste keer samen met mijn zoon gebruik gemaakt van ons democratisch stemrecht (en wat mij betreft ook -plicht...). Ik vond het geweldig om dat nu samen met hem te doen... Ik vind het erg belangrijk om te stemmen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik pas vijf minuten ervoor heb bepaald wat ik ging stemmen. (Via het kieskompas.) Hier in de stad ben ik namelijk niet echt op de hoogte van alle discussies etc, omdat ik de lokale krant niet lees. *Schaam*
Ik heb net gestemt. Heb niet veel met politiek, meestal rond de verkiezingen dat ik me er iets meer in verdiep. Heb van huis uit meegekregen dat als je kan stemmen je moet stemmen. Dan heb je recht van spreken mochten er dingen niet goed (zijn) (ge)gaan. Uitzonderingen daargelaten. Ben het hier wel mee eens, dus ik stem altijd!
Hier precies hetzelfde, ben ze ook kwijt en oud papier is al opgehaald dus daar kan ik niet meer tussen zoeken.
Ik ga niet stemmen, waarom niet? Omdat ik simpelweg geen enkele partij heb waar ik 100% achter sta en zolang dat niet gaat veranderen stem ik niet
Ik ga niet stemmen omdat de partij waar ik altijd op stem hier niet actief is (wat ik nog steeds vreemd vind omdat het toch een "grote" partij is) en ik me verder niet heb verdiept in andere partijen!
Ik ga wel stemmen strakjes, vond het wel moeilijk maar samen met mijn man eruit gekomen. We stemmen dus hetzelfde.
Ja ook gestemd dmv de stemwijzer, anders zou ik het ook niet weten Ik laat nooooit een stem voorbij gaan, anders vind ik altijd dat je dan niet mag klagen
weet het nog niet. eigenlijk is er hier geen enkele partij waar ik achter sta. ze hebben allemaal dingen waar ik tottaal niet mee eens ben. zal dalijk nog 1x de stemwijzer doen( heb van de week al een keer gedaan) en dan beslis ik later op de dag nog.
Absoluut gestemd! Ik wil ook kunnen meepraten en zeuren over dingen die ik wel/niet goed vind in de gemeente. Als ik niet stem mag ik ook niet zeuren vind ik
Uiteraard ga ik stemmen! Dat vind ik juist een van de mooie dingen in een democratie! Zo belangrijk dus!
Ga niet stemmen.. Heb me er totaal niet in verdiept.. Dan maar een stem minder dan iemand die het achteraf niet heeft verdiend naar mijn mening
Hier niet gestemd .. heb me er niet in verdiept dus dan weet ik ook niet op wie ik moest stemmen .. heb heerlijk van de zon genoten vandaag