Hier vandaag niet gestemd maar afgelopen november wel. Wij hadden vervroegde verkiezingen ivm gemeentelijke herindelingen.
Wij gaan altijd stemmen, vooraf op internet even de vragen beantwoorden en dat weet je wat je kunt stemmen. Ik ben verder ook niet geinteresseerd in politiek, maar toch vind ik dat ik moet stemmen
Ik heb niet gestemd omdat ik helemaal niet geinteresseerd ben ik politiek. Ze doen maar... Die ene stem van mij maakt toch niet uit.
Ik ben wel gaan stemmen, heb op een plaatselijke partij gestemd. Zijn voor aanleg van een snelweg bij ons, zou fijn zijn word gek van al die files haha
Hier ook gestemd als je geen interesse hebt, kun je ook altijd blanco stemmen toch? was weer ouderwets met een potloodje....
Ik wil geen discussie oplaaien, maar ik vind het heel erg te lezen dat er mensen niet gaan stemmen. Vooral voor ons vrouwen, daar is zo voor gevochten door onze voormoeders. Ik vind stemrecht een groot recht en ben daar wat eerder voor van huis gegaan! Heb dan zelf ook wel wat met politiek en ook wel een mening, maar anders was ik nog gaan stemmen! Al vind ik stemmen voor de gemeenteraad wel lastiger.
Net op het nippertje nog even gestemd. Moest mezelf wel heensturen maar als je mag stemmen moet je het ook doen vind ik. Er zijn genoeg plaatsen op de wereld waar je stem niets waard is maar gelukkig bij ons nog wel.
Ik heb gestemd. Ik vind het heeel belangrijk en een recht waar je gebruik van moet maken. Ik vind politiek heerlijk,..
Ik ook,nooit geweest eigenlijk,maar de laatste paar jaar is het niet meer zo saai als voorheen vind ik.
Ik heb ook gestemd vanmiddag, vind het een voorrecht om te doen en maak er graag gebruik van. Gelijk ook lekker een stukje gelopen met z'n drieën .
Bij ons ook.. Baalde als een stekker, vooral er nu een heel belangrijk item in onze gemeente meespeelt.