hallo meiden! ik ben heel dom het financieel jaaroverzicht van mijn bankrekening kwijt geraakt!! kan het gewoon nergens meer vinden in mijn administratie!! wie weet of ik dit nog kan aanvragen bij de bank?? en heb je dit zeker weten nodig voor de aangifte die je bij de belasting doet?? ik hoop dat jullie me kunnen helpen!! zit namelijk in de stress dat ik het kwijt ben! heb al op internet overal zitten zoeken of ik het nog zou kunnen opvragen maar wordt er niet wijzer van!! alvast bedankt!! groetjes
Als je alleen een betaalrekening en/of spaarrekening hebt staan op het financieel jaaroverzicht, heb je die niet persé nodig. Tenzij je spaarsaldo over het vrijgestelde bedrag uitkomt. Bij de bank kun je een kopie opvragen.
ow geweldig!! echt heel erg bedankt voor je reactie!! kan weer lekker slapen vannacht!! kan zo in de stress zitten om dit soort dingen!! thanx
heb je meer dan 40.000 euro op je spaarrekening? Dan heb je het nodig. Heb je een hypotheek? Dan heb je het ook nodig... Anders niet hoor.
ja je moet opgeven hoeveel rente je hebt betaald. Ook als je de teruggaaf per maand krijgt. En als je het niet per maand krijgt, krijg je nog een lekker bedrag!
dat krijgen we al per maand, maar hoeveel rente we betalen staat toch ook op het overzicht van de hypotheek zelf??
heb je voor de hypotheek geen apart overzicht??? wij hebben het jaaroverzicht nooit nodig (ook niet zo heel veel spaargeld wel een hypotheek). k zou me er niet te druk om maken