En dat is natuurlijk bij iedereen anders. Behalve dat mijn ontlasting wat moeizamer gaat merk ik nog niks. Bij onze eerste was Ik direct al heel moe en groeide mijn buik/darmen erg snel. Met 6 weken Hd Ik Een opgezette buik. En nu voel ik me totaal niet zwanger. Maak me ook totaal niet druk, vind het wel fijn dat ik me nog zo mezelf voel. Wanneer begon het bij jou?
Ik heb mijn eerste test gedaan nadat ik een paar dagen met pijnlijke borsten rond liep en volgens de berekening was ik toen net 4 weken. Inmiddels 5,4 weken en ik zweer het je dat ik sinds gisteren een verdikking begin te zien in de helft van de 'venusheuvel', in de vorm van een half maantje!
De eerste twee zwangerschappen voor nod al kwaaltjes. Nu totaal verrast door de positieve test.... Soms wat steekjes in liezen. Borsten beginnen nu pas heel klein beetje gevoelig te worden en iets moeier, maar blijf nog altijd langer wakker dan m'n vent Vorige zw wel allerlei kwaaltjes: obstipatie, bloedend tandvlees, zere borsten, puistjes... Nu niets en toch keihard verrast gisteren ochtend met een goede knaller van een 12 dpo test....
Ja zo vreemd bij mij bij de innesteling tot vandaag.. Week voor m'n nod geen hap gegeten en veel overgegeven! En had niet bedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn 😁 Heel extreem en had ik niet bij de andere zwangerschappen! Voor de rest moe, geiriteerd, menstruatiekrampjes, gevoelige borsten en ga zo maar door! Ben er nu nog niet vanaf! Zo zie je maar elke zwangerschap is anders..
Ik ben woensdag 6 weken en van de week had ik nog enorme borsten, misselijk en zeurende buikpijn maar nu: niks. Wel nog opgezette borsten maar niet heel gevoelig. Ik zag dat er vaak topics voor aan gemaakt worden omdat mensen zich druk maken dus dat doe ik maar niet maar eh ja: het is zo verwarrend.
Ik merkte ineens dat ik al een paar dagen heel moe was en lood in me benen en toen testje gedaan ik dacht die zal wel ommo wit zijn maar nee hij is goed positief !!
Bij mij sinds vorige week gevoelige borsten en met vlagen misselijk. Minder zin in eten. Normaal had ik een regelmatige stoelgang en ging alles fatsoenlijk, nu opeens twee keer per dag op het toilet haha. Veel moe maar niet kunnen slapen, erg vermoeiend Maar het is voor een goed doel!
Vandaag officieel de 2e dag dat ik 's ochtends en in de voormiddag misselijk ben. 's Ochtend eet ik dan even wat en kruip voor een halfuurtje terug in bed, daarna gaat het beter. Of de baby in wording, of gewoon wat te vettig gegeten de afgelopen dagen...
Sinds een paar dagen moet ik er snachts uit om te plassen terwijl ik voor het slapen gaan nog naar het toilet ga.. wordt gewoon met buikpijn wakker van mn blaas...
Bij de zwangerschap van onze dochter(die word binnenkort 2) heb ik half december positief getest en had toen dezelfde kwaaltjes als dat ik ongesteld moest worden; last van mijn buik, hele zere borsten. Naarmate de weken vorderden werd ik steeds beroerder. Na de kerstdagen t/m half februari had ik geen eetlust, was ik misselijk(gelukkig niet overgeven!)en was ik moe moe moe. Ook had ik het enorm koud, het leek alsof ik ziek werd. In Februari krabbelde ik langzaam weer op, daarna geen vervelende kwalen meer gehad. Kreeg weer zin in eten en had weer meer energie. In de loop vd tijd kreeg ik last van de bekende bandenpijn, weer sneller moe worden, en slecht slapen door dikke buik. Voor de rest vrij normale en rustige zwangerschap gehad, hopelijk mag ik het de 2e keer weer zo meemaken!