goede avond , ik ben nieuw hier en heb geen idee of ik mijn bericht wel goed neerzet haha. maar ik en mijn vriend willen zwanger worden hebben we besloten na dat dit gebeurt is. ik ben namelijk mijn laatste pil van de strip vergeten en moet morgen dus me nieuwe strip beginnen maar de aphotheek heeft ze niet op voorraad dus kan morgen niet beginnen met de pil en wel de dag voor ik de laatste pil had seks gehad en vandaag dus ook. kan ik zwanger zijn vraag ik me nu de hele tijd af.t zou geweldig zijn want we denken er al een tijdje over na.
Nee, een pil vergeten in je laatste pilweek kan geen kwaad, dus je wordt er niet zwanger van. Maar leuk dat jullie voor een kindje willen gaan, veel plezier en hopelijk snel succes
Nee, als ik het gied heb begrepen krijg je je eisprong 2 weken na je 1ste dag van je menstruatie. Dus als je de laatste mist zou je eisprong pas na 2 weken komen. Daarbij komt bij de meeste vrouwen nog het ontpillen bij, verlopig geen eisprong dus. Ikzelf heb er gelukkig nooit last van gehad naar zeker iets voor je nenstruatie ben je hartstikke veilig