Gemene felle steek van binnen,innesteling?!WIE OOK?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlee16, 21 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    13/14dpo, ook beide keren :) daarvoor niks te zien.

Ik weet nog dat ik bij de eerste op de fiets zat met die steken, ik dacht: WoW, wat is dit..? Volgens mij hield het een kwartiertje aan. Bij de tweede weer die steken en toen dacht ik: zou het? Een week voor NOD kwam er ineens melk uit m'n borst :eek:! Ik riep toen naar mijn man dat ik wel vermoedde dat ik weer zwanger was en dat was dus ook zo. Beide keren in de eerste ronde.

2. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Bij mijn 1e zwangerschap 1 avond wat steken gehad en wist het toen direct. Volgende dag licht positief getest en liepen mooi op! Bij mij was het alleen helaas een bbz. Ik hoop voor jou mooie testen en een goede zwangerschap!

3. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Dank voor jullie reacties meiden,
    Wordt een hele spannende week of ik ongesteld ga worden, ivm met mijn miskraam weet ik dus niet wanneer ik overtijd zou moeten zijn dus een test halen PROBEER ik nog even niet te doen. Pffff :D
    Heel gek hoor dit want enerzijds is een menstruatie ook heel welkom want dan kunnen we weer ECHT verder na de miskraam. Maar geen menstruatie en wel een zwangerschap is natuurlijk nog VEEL mooier, Als zou het gelijk na mijn miskraam to good to be true zijn! :D

4. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier na een van mijn miskramen ook gehad. Een vreselijk felle steek in mijn vagina. Ik kromp helemaal ineen ervan. Wist me totaal geen houding te geven. Hier was het de eisprong.

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ik klets even mee.
    Had 1 week geleden een paar dagen wat steekjes en krampen.
    Heb het nu weer, echt rond mn baarmoeder wat krampjes.
    Heb dat echt nog nooit fehad.
    Ook sinds zondag redelijk snel duizelig, nu heb ik dit wel vaker.
    Zit nu op dag 25 van mn cyclus en gezien mn vorige cyclussen verwacht ik dat het niets is, maar toch.
    Heb ook geen idee waar ik in mn cyclus zit en wanneer ik zou kunnen testen.

6. Medinilla

Medinilla Actief lid

20 mei 2016
    317
    32
    28
    Update, ik ben zwanger ;)

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik had op 8 dpo een temperatuurdip wat kan duiden op innesteling en op 9 dpo had ik ook 2 keer een felle steek dat ik echt even krom ging staan. Ik ben nu zwanger

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Gefeliciteerd!!!!

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    En heb je al getest!!

10. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Wauw goed nieuws!!!! Gefeliciteerd!!:D

11. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik ben trouwens nu 4 weken nadat ik vruchtzakje verloren was ongesteld geworden vandaag. We waren gelijk doorgegaan na mk dus zwanger zijn gelijk erna was ook erg welkom.
    Moet wel zeggen dat ik ook ergens blij ben met mijn menstruatie nu. Toch snel opgepakt na de mk...en we kunnen hierna echt gericht weer verder. Was mijn eerste mk dus wist echt niet wat ik kon verwachten qua nieuwe cyclus en eisprong. Hele onzekere ongeduldige weken, want je weet bijgod niet wanneer je overtijd bent!:D
    Dus best wel blij met de weer "normale" gang van zaken!!!
    Op naar ronde 6!

12. Amy8

Amy8 Lid

2 apr 2016
    66
    0
    0
    Hoi.

Ik had ook een vraag geplaatst hier over. Helaas geen reactie gehad tot nu.

Ik zit nu op dag 6 na de iui. Ik.had dag 4 een bijzonder pijnlijk uurtje. Het begon licht te steken. Achter me schaambeen. Regio blaas/baarmoeder. Na een tijdje was het zo erg heftig dat ik niet meer recht kon lopen! Ik voelde alles steken dat ik het niet goed kon plaatsen waar het nu vandaag kwam. Ik ben maar in bed gekropen. Het was niet echt in me baarmoedermond.

Nu steeds een iets verhoogde temp. van 37.2. Normaal is mijn temp. 36.2 a 36.5

Maar ik wacht nog even af. Pfff spannend dit.

Suc6 en hopen dat het een innesteling is geweest !

13. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier het zelfde
    26 sep me ei gehad. Gister ineens met het opstaan van de bank rechts onder een felle steek. En vanmiddag ineens met de afscheiding een beetje rood leek op kleine bloedpropjes, Verder soort van lichte ongie krampjes zal het dan toch een innesteling zijn?

Deel Deze Pagina