Hoe heeft jouw kind je voor aap gezet?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Emsy, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Gestolen van een ander forum, vond de reacties hilarisch.

Zoals de titel zegt, hoe heeft jouw kind je eens goed voor aap gezet?

Mijn zoontje is nog maar 3 maanden dus haalt nog geen gekke streken uit of roept gênante dingen in het openbaar.
    Enige is dat ik met het lekkere weer laatst met hem in de tuin zat en hij liep me toch hard te ruften! Buren dachten vast dat ik het was dus ik maar lekker hard tegen hem praten :D it wasn't me mensen

2. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Mijn dochter liet ik eens los lopen bij de juwelier, ik dacht lekker veilig... liep ze op een man af die daar stond greep naar zijn gulp en ritste het open .... uhh ja heel veilig dus ;)

3. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    We waren in de beekse bergen op bootasafari een man vertelde daar dingen over de dieren die we zagen.
    Op een gegeven moment vertelde hij over een zwaar dier.

ohn roept zoo dat is zwaar, net als mama :$ en bedankt he schat :)

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    In de Kruidvat, keihard door de winkel heen roepen: "kijk mama, daar heb je mamaluiers (maandverband)!"

5. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Toen mijn oudste dochter nog net geen twee was, heeft ze een keer mn jurk omhoog getrokken om te laten zien dat ik een onderbroek met bloemetjes erop aanhad ;). Zij vond die onderbroek heel mooi en zag er helaas geen kwaad in om dit met anderen te delen... Gelukkig was het op de opvang en waren er op dat moment alleen maar twee andere moeders en de juffen, maar ik schaamde me natuurlijk dood. S

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Middenin een volle Kruidvat in de rij voor de kassa viel het mijn oudste zoon op een dag op dat zo'n lange rok toch wel heel interessant was.

Dus hij heeft de lange rok van de dame voor mij opgetild om er eens onder te gluren.

Ze kon er gelukkig om lachen, geluk bij een ongeluk, hij had een grootmoeder uitgekozen die er echt de humor wel van in zag.

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Mam? Deze dingen doe je toch voor je borsten?
    Nee schat dat zijn make upschijven

Iets harder door de winkel;

Jawel mama deze heb jij voor je borsten want daar komt melk uit duuhhh..

🙄🙄

8. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn zoontje zit in een fase waarbij hij denkt dat ik alles voor hem kan kopen wanneer hij iets leuks ziet. Ik had hem op een dag dus vertelt dat mama geen centjes meer heeft voor al die leuke dingen en dat ik daar eerst weer hard voor moet werken.
    Een dag later gingen we boodschappen doen en ging ik afrekenen. Toen riep mijn zoontje vol verbazing, mama weer centjes?!
    Schaamde mij kapot.

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh teveel om op te noemen :) De meest recente is dat ik met de jongste naar de ha moest. Hij was aan het klieren daar, we moesten lang wachten. Dus ik zocht semi wanhopig iets om hem mee af te leiden. Ik dacht dat ik een groot insect zag op het raam (ik heb net een nieuwe bril haha) dus ik zei: kijk een dikke, vette kever! Hij loopt ernaartoe en zegt vol afschuw: dat is vogelpoep! Op dat moment komt de ha aan en hij zegt: 'mijn moeder laat mij altijd smerige dingen zien' En bedankt he :)

10. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ik lig helemaal dubbel 😂

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik ben sinds kort gestopt met de pil omdat ik zo'n hoofdpijn heb steeds, er is geen kinderwens verder. Maar we waren in de etos om condooms te halen. Laat ik eerst maar zeggen dat wij thuis een open boek zijn en als mijn zoontjes iets vragen op welk gebied dan ook dat ze een eerlijk antwoord krijgen. Dus ik sta daar voor dat schap te kijken welke condooms ik mee moest nemen, toen vroeg 1 van mijn jongens wat dat waren dus ik vertelde dat dat condooms zijn. Oh waar zijn die voor dan mama. Nou als we met elkaar kroelen moet D deze om anders word mama misschien wel zwanger. Hij kijkt eens raar op, en vraagt of je dan balzak haren krijgt. Ik heb geen idee hoe hij er bij komt maar hij stelde allemaal vreemde vragen. Bleek er een oudere man achter mij te staan die compleet stuk ging van het lachen. Hij vond het prachtig om de vragen van mijn zoon te horen en mijn antwoorden. Ik ben volgens mij met een aardige kleur op de wangen de winkel uitgelopen

Deel Deze Pagina