Nou dames, Ik kan wel janken, heb zn pijn aan m´n onderrug wat ik altijd heb als mn NOD eraan komt, wat bij mij 25 november is! Moet nog niet te vroeg oordelen, maar denk dat ik pech heb deze maand! Edit mod: Je titel aangepast en je topic verplaatst.
Ja erg he ik heb het ook altijd voor mijn nod meestal begin de dag voor mijn nod last te krijgen van mijn rug maar ik heb het nu al sinds algelopen maandag dus al een week voor nod dus ik weet ook niet wat ik kan verwachten maar goed houd de moet erin. Wanneer ga je testen of w8 je netjes af? Groetjes Daliya
@Daliya Ja rugpijn over...En voel zoveel dingen dat ik niet weet wat ik nu voel..hahah jaa lekker logische.. Ik wou eigenlijk een test gaan halen vandaag, Maar ik denk dat ik beter kan w8ten! tot na het weekend! moeilijk maar wel beter.. anders ben ik dalijk helemaal door de war! En jij?
IK moet dinsdag ondi worden maar IK heb nog 1 test liggen en die doe ik zondag want als ik die dingen in huis heb kan ik ze niet laten liggen. Als ik niet zwanger ben haal ik er ook geen meer in huis tot ik overtijd ben enwat voel je allemaal dan? Groetjes Daliya
Ja is ook beter, een van de redenen dat ik ze niet in huis heb. nou ben s´morgens misselijk, moet heel vaak naar de wc. krampjes, rugpijn, mn humeur is dan zo en dan zo..hahaha.... gister d8t m´n nood komt eraan het bekende gevoel, nu is het weer weg. gsietravond moeten overgeven! Snap m´n eigen lichaam niet meer! Maar ik wacht gewoon de 25ste af! en daarna testen heel misschien eerder als ik het niet meer uithou..
Knap dat je kan wachten ja van die symtonen word je ook niet echt goed he want bij de een betekend het ongi en bij de ander zwanger in ieder geval veel suc6. Groetjes Daliya