Gemene stekende pijn !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paula28, 6 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    vandaag had ik ook steken links en rechts. Heb even een ovulatietest gedaan en zag een kleine rose streep naast de controle streep. Waarschijnlijk is de test morgen of overmorgen wel positief, althans zo ging het de vorige keer. Dus aan de bak!
    Moet wel zeggen dat ik deze steken nog nooit gevoeld heb, maar waarschijnlijk ben ik nu heel bewust met mijn lichaam bezig en voel je dingen anders ;)
     
  2. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    hallo ster veel succes!!! ik snap wat je bedoel ik let op elk steekje en elke pijntje haha...
     
  3. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    klein vraagje: als je die stekende pijn heb, heb je dan je eisprong of duurt dat dan nog een dag of 2??
     
  4. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    hoi hoi niek ik heb geen idee ik had die steken ook maar kon er geen touw aan vast knopen want had ze ook voor me ongie ...iedergeval veel succes !!
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Nou ik had vandaag ook die pijntje onder echts in mijn buik en voor mij wel herkenbaar want ik heb er vaker last van, maar nu let ik er extra op omdat ik ook zwanger wil worden.
    Vandaag en eind van de middag werd de pijn best hevig stond haast krom dus heb maar een paracetamol genomen en toen zakte de pijn ook af.
    Het is nu ook 2 weken geleden na mijn ongi dus vermoed ook dat het met de eisprong heeft te maken.
    Kan mijn cyclus niet helemaal volgens, maar we hebben in ieder geval geklust.
     
  6. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    nou annaS heel veel succes en zal voor je duimen dat het raak is !! ik had vandaag weer rood/bruinig bloedverlies snap er niks meer van ik was verleden week donderdag ongie geworden en zondag was ik er helemaal vanaf en vandaag heb ik dit weer snap er dus helemaal niks van ...voor iedereen weer een dikke duim !!
     
  7. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Is ind vervelend hé... ik heb dit af en aan bloedverlies de eerste 2 weken sinds me eerste ongesteldheid... is om knetter v te worden...
     
  8. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    ik heb t verder nog nooit gehad t is echt vaag me ongie heb ook maar 2 dagen geduurt donderdag gewoon vrijdag weinig zaterdag drupje en zondag was t helemaal weg!! dus t zal allemaal wel haha
     
  9. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ja bij mij is het nu al 6 maanden zo... dt gedruppel... maar we blijven nog ff geduldig ...
    mag in april op controle bij de gynae en dan zien we wel weer...
     
  10. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    stientje iedergeval succes ...waarom mag je pas in april komen als ik vragen mag??
     
  11. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Duurt bij ons altijd zo lang, toch bij die gynae
    en is echt een hele lieve en goeie en da' s ook
    belangrijk vind ik ! En alvast bedankt !!
    Ik wens jou ook heel veel succes en hoop
    dat je ook heel gauw fijn nieuws mag komen
    melden !
     

Deel Deze Pagina