Eisprong pijnlijk tot ongi????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mar, 15 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal.

    Na een cycluc van 40 dagen weet ik niet wanneer ongeveer mijn eisprong moet zijn. Nu doet het sinds een dag of 3 pijn in mijn onderbuik en heb ik ineens last van gevoelige borsten, hoort dit ook bij een eisprong? Ook mijn tepels doen vreselijk pijn. Zou het kunnen zijn dat je vanaf de eisprong tot de menstruatie al ongiklachten hebt? Dan heb ik dus een aanloop van wel 3 weken met klachten voor mijn ongi!!!
    Wat kan een lichaam toch raar doen!!!

    Groetjes,
    Mar
     
  2. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Dat kan best zijn Mar.
    Afgelopen maandag had ik ook pijn in mijn onderbuik en hebben in ieder geval ook geklust.
    En sinds gisteren en vandaag ook weer pijnlijke borsten wat ik ook altijd heb tot dat mijn ongi er zijn.
    Ik vind het ook moeilijk je gaat er zoveel dingen achter zoeken.
    En het eeniste is gewoon afwachten tot de NOG.
     
  3. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je voor je antwoord, rot dat die pijnlijke periode zo lang duurt, hoop dat ik een cyclus van 28 dagen heb deze keer, anders loop ik 3 of 4 weken zo rond...... pffff gedoe :)

    Mar
     
  4. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Mijn cyclus heb ik deze keer ook op 35 gezet omdat het de vorige keer de ongi op zich liet wachten, maar normaal is mijn cyclus dus ook ook rond de 28 of de 30 dag.
    En eigenlijk precies 2 weken na mijn eerste ongi had ik deze pijn en wat ik eruit maak is dat je eisprong kan zijn.
     
  5. Oleole

    Oleole Niet meer actief

    Hoi Hoi
    Wat fijn dat ik niet de enigste met een cyclus van 40 dagen ben....
    Ik heb om te kijken wanneer ik mijn eisprong zou moeten hebben vanaf dag 7 getest met ovulatietests. Ja ik weet het dure grap...maar ik weet nu wel dat ik op dag 25/26 (1e dag de dag van je eerste menstruatie dag) een eisprong heb. Alleen nu nog zorgen dat het ok raak is tijdens het klussen :)
    groet Nicole
     
  6. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Als ik op me buikkrampjes afga de laatste tijd
    springt mijn ei de ganse tijd hihi !
     

Deel Deze Pagina