Hetis vast niet serieus, maar ... vond ik op internet met n beetje rommelen. Zolang ik denk dat t niet echt is, kan ik er wel om lachen, wat n grappig koppie trekt dat kindje. Het hoort bij een voorlichtingscampagne over tattoes en piercings (althans dat begrijp ik eruit).
Die foto zie je vaak op internet, ik vind m vreselijk! Edit; ja hij is wel nep, maar ziet er evengoed aso uit.
Tis inderdaad duidelijk dat dit nep is, maar ik heb wel eens in het echt een kindje van rond de 6 jaar gezien met een tatoeage op zijn bovenarmen! Echt vreselijk! Ik heb zelfs nog gevraagd of het echt was, want ik kon het niet geloven. Maar het was echt! Dat doe je toch niet!
Dat hebben ze dan niet in een gerenomeerde tattoo-shop laten doen, daar mag je een kind van 6 niet eens mee naar binnen nemen!
Nee, dan ben je toch gestoord. Ik geef mijn dochter niet eens oorbellen. Als ze het straks zelf wil, kan ze ze krijgen, maar ik vind die kleine babytjes met van die oorbelletjes ook altijd zo zielig. En dan zeggen ze dat ze er niks van voelen als ze zo klein zijn, yeah right! x Linda
Grappig, Mijn vriend heeft ook een piercing in zijn wenkbrauw en oorbellen in zijn oren. Zijn moeder vond het vreselijk toen hij dat nam. Wij gaan een grapje uithalen straks als de baby er is. Dan kopen we een oorbel met klip en zetten die op de wenkbrauw of oortjes ( als het niet een strakke is hoor, hij/zij mag er niks van voelen) Kijken hoe ze reageert,
haha bosi333.. die gaat schrikkuhhh ik kende dit fotootje trouwens wel al, maar vind hem wel grappig zat in een reeks met zo vader zo zoon...en dan zag je ook een man op een Harley en daarachter een jongetje op een mini-harley
Vind de foto ook erg grappig. Ik hou erg van tattoos enpiercings (uiteraard niet bij kids!) maar vind dit er ook wel grappig uitzien.
Het grappige is dat nu ik zelf een volmaakt kindje heb, ik ook ineens anders aankijk tegen tattoes en piercings. Nouja bij hem dan. Moet er nog even niet aan denken, dat ie over n jaar of 17 voor me staat met plaatjes en belletjes hier en daar. (weerhoudt me er niet van om er zelf nog 1 te nemen, hoor, hahaha, lekker aso van mij tegenover mijn ouders he? )
Klopt, en dat is ook een goede regel vind ik! Het was overigens in Nieuw Zeeland. De vader van het kind had zelf een tattoo-shop en had ook zelf de tattoos gezet omdat zijn zoontje er steeds om zeurde (zijn zijn woorden he!). Ik weet niet hoe dat daar geregeld is, maar ik vind het echt niet kunnen!
In Nieuw Zeeland zijn er geen echte regels voor een tattoo een piercingshop, ik was 14 toen ik daar bij een shop naar binnen wandelde en met een tong piercing er weer uit kwam, toen ik een jaar later bij mijn moeder in nederland ging wonen en hier een navel piercing zette schrok ik me dood, hier gebruiken ze nieuwe naalden uti evrpakking, daar leggen ze de naalden in een sort oplossinkje en die gebruiken ze gewoon weer ben dus heel dankbaar dat ik er niks van op heb gelopen zeg! Gelukkig hebben ze in nederland strenge regels.