Vroeger hadden wij thuis een soort garage met verschillende auto onderdelen en een elektrische boor erbij. Daarmee kon je verschillende wielen en bovenkanten op een onderstel boren. Door de jaren heen is mijn moeder het een en ander kwijt geraakt van de set en er is nu niet zoveel van over maar mijn zoon is wel driftig aan het boren met de restanten. Ik was dus op zoek naar een vergelijkbare set maar ik kan gewoon geen goede termen in Google invoeren om eruit te krijgen wat ik zoek dus ik dacht dan maar naar ZP voor tips! Iemand ideeen?
Misschien handig om te kijken of er niet een jaartal op staat op 1 van die onderdelen. Of een periode wanneer je het hebt gekregen, maakt het zoeken wat makkelijker
Toevallig kwam ik net zelf wat tegen op Amazon.de wat erop lijkt en blijkt bol.com die ook te hebben... daarop kan ik makkelijk bestellen en kijken of het wat is en eventueel terug sturen: https://www.bol.com/nl/p/bosch-autogarage-met-wasstraat/9200000025052131/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DMMTUNKNOWN%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D1%26itm_id%3D9200000025052131